Мета. Вправляти учнів у засвоєнні таблиці множення числа 2, вчити розв’язувати задачі на множення; розвивати навички самостійної роботи, викликати інтерес до вивчення математики.
Обладнання. Таблиці для усного рахунку «Квіточка», «Телевізор», схеми скороченого запису задач, індивідуальні картки, малюнки.
Тип уроку. Урок-конкурс
ХІД УРОКУ
6 учнів сидять за окремими партами – це учасники гри, решту учнів класу поділені на 2 групи. Пояснення правил гри.
2. Проведення гри.
Математична розминка а) Хвилинка каліграфії Написання цифри 2. б) Назвати результати множення числа 2 за таблицею «Квіточка».
КОНКУРС «ЗНАЙОМСТВО»
1. Написати якнайбільше прикладів на додавання і віднімання з відповіддю 25 за 1 хвилину.(правильна відповідь – пів бала) У той час учні у групах працюють за вправами підручника.
2*6-5, 2*8+14, 2*9-7, 2*7+23, 2*4-8, 2*3+45, 2*5+67, 2*2-4,2*4+19.
Виписати приклади, в яких допущено помилки : 2*9=11, 6+23=29,2*7=13, 23-5=19, 2*8=16, 2*4=8, 45-8=38, 2*3=8, 2*5=10. Оцінювання: правильна відповідь-1 бал, 1 бал-за швидкість. КОНКУРС «УЛЮБЛЕНА ТЕМА»
На дошці прикріплено 6 карточок із задачами. Учасники вибирають будь-яку і розв’язують її ( по порядку, згідно кількості одержаних балів.) - 4 бали.
1. Над річкою літало 2 ластівки, 3 горобці і 6 метеликів. Скільки літало пташок? 2. 5 гномів стояло вряд. Білосніжка вибрала третього. Скільки гномів залишилося? 3. По вилиці ходили гуси. Всього у них 20 лапок. Скільки було гусей? 4. Мама дала Сашкові 7 абрикосів, 4 сливи і 1 цукерку. Скільки фруктів одержав Сашко? 5. Скільки треба поличок, щоб скласти окремо 2 квадрати і 1 трикутник? 6. Горіло 6 свічок. Дві з них погасло. Скільки свічок залишилося?
КОНКУРС «КОНТРОЛЬНА РОБОТА» (за окремими картками).Решту учнів – вправа 610. 8 балів
Порівняти 2*6 10 2+2+2+2+2+2+2+2 16 2*4 12 2+2+2+2 2*4
ЗАДАЧА 6 дітей одержали по 2 яблука і 5 груш Скільки всього фруктів одержали діти?
Замінити множення додаванням і обчислити 47*2= 54*2= 35*2= 4*2= 36*22=
КОНКУРС «ЗАГАДКА» 37+4-31= 45+15-59= 52-3-48= 32-12+18= 90-20-64= 100-95-4= (Відповідь до приклада відповідає порядковій букві алфавіту) Решту учнів працюють у парах –вправа 611, 612, 613. . ПІВФІНАЛ За 10 хвилин розв’язати три задачі за скороченим записом (кожна задача -5 балів)
1 ящ. - 22 кг 2 ящ. - ? на 12 кг більше ?
Було – 100 зош. Списали – 32 зош. і 27 зош. Залишилося - ?
Було - 100 пас. Вийшло – 54 пас . Зайшло – 31 пас. Стало - ?
Решту учнів – вправа 615.
ФІНАЛ (бліц турнір) 4 учнів, які набрали меншу кількість балів нагороджуються саморобними годинниками і залишають гру. 2 учні, що залишилися відповідають на запитання:
Переможець нагороджується саморобною медаллю, а учасник 2 – грамотою.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |