Мета: - познайомити учнів із життєвим і творчим шляхом поета-земляка,
визначного майстра слова;
- допомогти учням глибше усвідомити особливості та ідейно-
художнє значення поезій митця;
- розвивати навички виразного читання, зв’язного мовлення, образного
мислення, уяву та фантазію учнів, здатність користуватися всіма
багатствами мови для вираження власних думок;
- виховувати в учнів любов до рідного слова, виробляти художні смаки,
моральні та духовні якості. |
Мета: ознайомити п'ятикласників з цікавими сторінками життя митця, його твором «Цар Плаксій і Лоскотон»; розвивати вміння виразно читати казку, уяву, образне мислення, вміння висловлювати свої почуття, емоції; виховувати почуття доброти, гуманізму, милосердя, взаємоповаги. |
Мета: познайомити учнів із фольклорним жанром загадки, видами загадок, способами їх складання; розвивати допитливість, спостережливість, кмітливість, логічне мислення, творчі здібності під час самостійного складання загадок; виховувати повагу до народної мудрості, що відображена в загадках. |
Мета уроку: Формувати вміння відтворювати в уяві незвичайні художні картини, зображені автором-казкарем на прикладі твору «Потерчата», розкрити алегорію казки, її мораль; розвивати культуру зв'язного мовлення, творчу уяву школярів, їх логічне мислення, увагу, пам'ять; вміння акумулювати власні знання, швидкість в опрацюванні завдань; формувати кругозір, світогляд; виховувати в учнів пізнавальний інтерес до культурної спадщини рідного народу, повагу до його традицій і вірувань; прищеплювати бажання робити добро як спонуку до позитивної життєдіяльності; поважне ставлення до ближнього, любові до нього. |
Мета: 1. З’ясувати причини виникнення козацтва, Запорозької Січі. Створити в уявленні учнів образ козака-захисника рідної землі.
2. Розвивати творче уявлення в учнів, уміння працювати з різноманітними джерелами, складати зв’язну оповідь;
3. Виховувати почуття гордості за свій народ, його героїчне минуле. |
Мета: ознайомити учнів з подіями, що передували процесу ліквідації Української козацької держави; розвивати навички роботи з історичною картою; вміння визначати причинно-наслідкові зв’язки подій; виховувати в учнів почуття патріотизму, інтересу і поваги до історичного минулого своєї держави. |
Мета: визначити суть, причини та наслідки Голодомору 1932-1933рр., вшанувати пам'ять його жертв. |
Мета: показати небезпеку -Для. руських земель князівських міжусобиць, набігів половців і монголо-татар; з'ясувати, чому рішення з'їзду князів у Любечі були недовговічними; дати характеристику Володимира Мономаха як авторитетного князя, який «тримав руські землі воєдино»; на прикладі героїчної оборони Києва від ординців продемонструвати учням відвагу і готовність русичів захищати рідну землю до загину; сприяти формуванню почуттів гордості та співпереживання. |
Мета: розкрити провідну роль князів Володимира Великого і Ярослава Мудрого в розбудові Київської держави;показати значимість запровадження християнства в руських землях; ознайомити учнів з визначними пам'ятками історії та культури Києва; формувати навички роботи в парах, вміння робити порівняльний аналіз історичних осіб; сприяти формуванню естетичних смаків учнів. |
Мета: познайомити учнів з основними подіями в У країні від часу проголошення незалежності; учні мають показувати на карті територію У країни після відновлення незалежності у 1991 р., робити власні висновки щодо історичних подій; виховувати в учнів почуття гордості за власну державу. |