Мета: - познайомити учнів із життєвим і творчим шляхом поета-земляка, визначного майстра слова; - допомогти учням глибше усвідомити особливості та ідейно- художнє значення поезій митця; - розвивати навички виразного читання, зв’язного мовлення, образного мислення, уяву та фантазію учнів, здатність користуватися всіма багатствами мови для вираження власних думок; - виховувати в учнів любов до рідного слова, виробляти художні смаки, моральні та духовні якості.


Мета: ознайомити п'ятикласників з цікавими сторінками життя митця, його твором «Цар Плаксій і Лоскотон»; розвивати вміння виразно читати казку, уяву, образне мислення, вміння висловлювати свої почуття, емоції; виховувати почуття доброти, гуманізму, милосердя, взаємоповаги.


Мета: познайомити учнів із фольклорним жанром загадки, видами загадок, способами їх складання; розвивати допитливість, спостережливість, кмітливість, логічне мислення, творчі здібності під час самостійного складання загадок; виховувати повагу до народної мудрості, що відображена в загадках.


Мета уроку: Формувати вміння відтворювати в уяві незвичайні художні картини, зображені автором-казкарем на прикладі твору «Потерчата», розкрити алегорію казки, її мораль; розвивати культуру зв'язного мовлення, творчу уяву школярів, їх логічне мислення, увагу, пам'ять; вміння акумулювати власні знання, швидкість в опрацюванні завдань; формувати кругозір, світогляд; виховувати в учнів пізнавальний інтерес до культурної спадщини рідного народу, повагу до його традицій і вірувань; прищеплювати бажання робити добро як спонуку до позитивної життєдіяльності; поважне ставлення до ближнього, любові до нього.


Мета: 1. З’ясувати причини виникнення козацтва, Запорозької Січі. Створити в уявленні учнів образ козака-захисника рідної землі. 2. Розвивати творче уявлення в учнів, уміння працювати з різноманітними джерелами, складати зв’язну оповідь; 3. Виховувати почуття гордості за свій народ, його героїчне минуле.


Мета:  ознайомити учнів з подіями, що передували процесу ліквідації Української козацької держави;  розвивати навички роботи з історичною картою; вміння визначати причинно-наслідкові зв’язки подій;  виховувати в учнів почуття патріотизму, інтересу і поваги до історичного минулого своєї держави.



Мета: визначити суть, причини та наслідки Голодомору 1932-1933рр., вшанувати пам'ять його жертв.


Мета: показати небезпеку -Для. руських земель князівських міжусобиць, набігів поло­вців і монголо-татар; з'ясувати, чому рішення з'їзду князів у Любечі були не­довговічними; дати характеристику Володимира Мономаха як авторитетного князя, який «тримав руські землі воєдино»; на прикладі героїчної оборони Ки­єва від ординців продемонструвати учням відвагу і готовність русичів захища­ти рідну землю до загину; сприяти формуванню почуттів гордості та співпереживання.


Мета: розкрити провідну роль князів Володимира Великого і Ярослава Мудрого в розбудові Київської держави;показати значимість запровадження християнст­ва в руських землях; ознайомити учнів з визначними пам'ятками історії та культури Києва; формувати навички роботи в парах, вміння робити порівняль­ний аналіз історичних осіб; сприяти формуванню естетичних смаків учнів.


Мета: познайомити учнів з основними подіями в У країні від часу проголошення незалежності; учні мають показувати на карті територію У країни після відновлення незалежності у 1991 р., робити власні висновки щодо історичних подій; виховувати в учнів почуття гордості за власну державу.


1-10 11-20 ... 41-50 51-60 61-70 71-80 81-90 ... 151-160 161-163