Читання напам’ять байок І. Крилова

Мета: працювати над виразним читанням віршів; учити інсценувати байку, працювати в групі; розвивати в учнів акторські здібності; виховувати інтерес до театру.

Обладнання: збірка байок І. Крилова, костюми і декорації.

Весь світ — театр,

Й ми в ньому — лицедії.

В. Шекспір Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності

Бесіда

- Чи любите ви відвідувати театр?

- Які театри вашого міста вам відомі?

- Які вистави вам особливо запам’яталися? Чому?

- У чому перевага театру перед мистецтвом кіно, телебачення?

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Робота над епіграфом

- Як ви розумієте вислів В. Шекспіра? Хто такі лицедії? (Актори)

— Сьогодні ви випробуєте себе в ролі акторів. Ви підготували не тільки інсценування улюблених байок І. Крилова, а й підібрали костюми і створили елементи декорацій.

2. Інсценування байок І. Крилова («Ворона та Лисиця», «Мавпа й окуляри», «Бабка й Мураха», «Зозуля й Півень», «Скринька» тощо) 3. Оцінювання

4. Коментар учителя. Обговорення представлених інсценувань

ІІІ. Підбиття підсумків уроку

Слово вчителя

— Сьогодні на уроці ви змогли відчути себе справжніми акторами, інсценуючи відомі байки І. Крилова. Постарайтеся не забути їх: на вступних іспитах до театральних інститутів абітурієнти, як правило, читають байки. Саме цей літературний жанр дозволяє найбільш повно виявити й показати артистичні здібності вступників. І, звичайно, допомагає не забувати про недоліки людини і суспільства, постійно прагнути до самовдосконалення.

IV. Домашнє завдання

Підготуватися до контрольної роботи № 2.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: