Мета: працювати над виразним читанням віршів; учити інсценувати байку, працювати в групі; розвивати в учнів акторські здібності; виховувати інтерес до театру. Обладнання: збірка байок І. Крилова, костюми і декорації. Весь світ — театр, Й ми в ньому — лицедії. В. Шекспір Хід уроку І. Мотивація навчальної діяльності Бесіда - Чи любите ви відвідувати театр? - Які театри вашого міста вам відомі? - Які вистави вам особливо запам’яталися? Чому? - У чому перевага театру перед мистецтвом кіно, телебачення? ІІ. Актуалізація опорних знань 1. Робота над епіграфом - Як ви розумієте вислів В. Шекспіра? Хто такі лицедії? (Актори) — Сьогодні ви випробуєте себе в ролі акторів. Ви підготували не тільки інсценування улюблених байок І. Крилова, а й підібрали костюми і створили елементи декорацій. 2. Інсценування байок І. Крилова («Ворона та Лисиця», «Мавпа й окуляри», «Бабка й Мураха», «Зозуля й Півень», «Скринька» тощо) 3. Оцінювання 4. Коментар учителя. Обговорення представлених інсценувань ІІІ. Підбиття підсумків уроку Слово вчителя — Сьогодні на уроці ви змогли відчути себе справжніми акторами, інсценуючи відомі байки І. Крилова. Постарайтеся не забути їх: на вступних іспитах до театральних інститутів абітурієнти, як правило, читають байки. Саме цей літературний жанр дозволяє найбільш повно виявити й показати артистичні здібності вступників. І, звичайно, допомагає не забувати про недоліки людини і суспільства, постійно прагнути до самовдосконалення. IV. Домашнє завдання Підготуватися до контрольної роботи № 2.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |