Мета: підсумувати одержані знання за темою «Людина та її моральневдосконалення», здійснити контроль знань за цією темою; розвивати увагу, творчі здібності; виховувати прагнення досягтивисокого рівня знань. Обладнання: картки із завданнями. Тип уроку: контроль знань, умінь, навичок. Хід уроку І. Оголошення теми й мети уроку ІІ. Ознайомлення із тестовими завданнями III. Проведення контрольної роботи (Завдання 1, 3, 4 рівня розподілити за варіантами.) Завдання 1. Теорія літератури Що таке… - оповідання? - гумор? - іронія? - сатира? - художня деталь? - антитеза? - фантастика? - композиція? 2. Знання змісту творів Тест 1) Т овстого і тонкого в оповіданні Чехова звали…: а) Порфірій та Михайло; б) Кирило та Михайло; в) Михайло та Порфірій. 2) Т овстий дослужився до чина…: а) таємного радника; б) статського радника; в) колезького асесора. 3) Я к і за що дражнили в школі тонкого? а) Геростратом, бо казенну книжку цигаркою підпалив; б) Ефіальтом, бо навушничати любив; в) Нафанаїлом, бо всього боявся. 4) Городового з оповідання «Хамелеон» звали…: а) Очумєлов; б) Пічугін; в) Єлдирін. 5) Х то вкусив ювеліра? а) Ротвейлер; б) кавказька вівчарка; в) маленьке хортеня. 6) Х то з героїв оповідання був справжнім хамелеоном? а) Хрюкін; б) Очумєлов; в) Жигалов. 7) Що означає ім’я головного героя «Різдвяної пісні у прозі»? а) Скнара; б) веселий; в) серйозний. 8) Як Скрудж переконався, що у Марлі не було серця? а) Марлі був безжалісний; б) Марлі образив Скруджа; в) Дух Марлі був абсолютно прозорий. 9) Я ких книжкових героїв побачив у минулому Скрудж? а) Алі-Бабу і 40 розбійників; б) Алі-Бабу, Робінзона і П’ятницю; в) Сіндбада-мореплавця і Джима Хокінса. 10) Х то і кому сказав такі слова: «Людино! Якщо у грудях у тебе серце, а не камінь, стережись повторювати ці злі слова, поки тобі ще не дано дізнатися,що є надлишок і де він є. Чи тобі вирішувати, хто з людей повинен жити, а хто — вмерти?» а) Дух Нинішнього Різдва — Скруджу; б) Скрудж — Марлі; в) Дух Майбутнього Різдва — Скруджу. 11) Ч ому збиралися люди у лахмітника? а) Щоб обміняти речі на гроші; б) пришли до нього у гості; в) щоб продати речі, вкрадені у Скруджа. 12) Що було останньою краплею у подорожі для головного героя повісті Ч. Діккенса? а) Усвідомлення самотньої старості; б) споглядання власної могили; в) поява Марлі. 3. Аналізування творів 1) Які художні прийоми використовуються в оповіданні Чехова «Товстий і тонкий»? 2) Чому оповідання А. Чехова «Хамелеон» має таку назву? 3) Наведіть приклади художньої деталі в оповіданні «Хамелеон». 4) Наведіть приклади «промовистих» прізвищ в оповіданні «Хамелеон». 5) Назвіть особливості «різдвяних» творів (на прикладі «Різдвяної пісні у прозі» Ч. Діккенса). 6) Чого навчає «Різдвяна пісня у прозі» Ч. Діккенса? 4. Творче завдання 1) О пишіть зустріч товстого і тонкого у сучасному житті. 2) О пишіть почуття Скруджа під час подорожі з Духами від його імені. ІV. Підбиття підсумків уроку V. Домашнє завдання Написати листа улюбленому літературному герою.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |