Контрольна робота «Людина та її моральне вдосконалення»

Мета: підсумувати одержані знання за темою «Людина та її моральневдосконалення», здійснити контроль знань за цією темою; розвивати увагу, творчі здібності; виховувати прагнення досягтивисокого рівня знань.

Обладнання: картки із завданнями.

Тип уроку: контроль знань, умінь, навичок.

Хід уроку

І. Оголошення теми й мети уроку

ІІ. Ознайомлення із тестовими завданнями

III. Проведення контрольної роботи

(Завдання 1, 3, 4 рівня розподілити за варіантами.)

Завдання

1. Теорія літератури

Що таке…

- оповідання?

- гумор?

- іронія?

- сатира?

- художня деталь?

- антитеза?

- фантастика?

- композиція?

2. Знання змісту творів

Тест

1) Т овстого і тонкого в оповіданні Чехова звали…:

а) Порфірій та Михайло;

б) Кирило та Михайло;

в) Михайло та Порфірій.

2) Т овстий дослужився до чина…:

а) таємного радника;

б) статського радника;

в) колезького асесора.

3) Я к і за що дражнили в школі тонкого?

а) Геростратом, бо казенну книжку цигаркою підпалив;

б) Ефіальтом, бо навушничати любив;

в) Нафанаїлом, бо всього боявся.

4) Городового з оповідання «Хамелеон» звали…:

а) Очумєлов;

б) Пічугін;

в) Єлдирін.

5) Х то вкусив ювеліра?

а) Ротвейлер;

б) кавказька вівчарка;

в) маленьке хортеня.

6) Х то з героїв оповідання був справжнім хамелеоном?

а) Хрюкін;

б) Очумєлов;

в) Жигалов.

7) Що означає ім’я головного героя «Різдвяної пісні у прозі»?

а) Скнара;

б) веселий;

в) серйозний.

8) Як Скрудж переконався, що у Марлі не було серця?

а) Марлі був безжалісний;

б) Марлі образив Скруджа;

в) Дух Марлі був абсолютно прозорий.

9) Я ких книжкових героїв побачив у минулому Скрудж?

а) Алі-Бабу і 40 розбійників;

б) Алі-Бабу, Робінзона і П’ятницю;

в) Сіндбада-мореплавця і Джима Хокінса.

10) Х то і кому сказав такі слова: «Людино! Якщо у грудях у тебе серце, а не камінь, стережись повторювати ці злі слова, поки тобі ще не дано дізнатися,що є надлишок і де він є. Чи тобі вирішувати, хто з людей повинен жити, а хто — вмерти?»

а) Дух Нинішнього Різдва — Скруджу;

б) Скрудж — Марлі;

в) Дух Майбутнього Різдва — Скруджу.

11) Ч ому збиралися люди у лахмітника?

а) Щоб обміняти речі на гроші;

б) пришли до нього у гості;

в) щоб продати речі, вкрадені у Скруджа.

12) Що було останньою краплею у подорожі для головного героя повісті Ч. Діккенса?

а) Усвідомлення самотньої старості;

б) споглядання власної могили;

в) поява Марлі.

3. Аналізування творів

1) Які художні прийоми використовуються в оповіданні Чехова «Товстий і тонкий»?

2) Чому оповідання А. Чехова «Хамелеон» має таку назву?

3) Наведіть приклади художньої деталі в оповіданні «Хамелеон».

4) Наведіть приклади «промовистих» прізвищ в оповіданні «Хамелеон».

5) Назвіть особливості «різдвяних» творів (на прикладі «Різдвяної пісні у прозі» Ч. Діккенса).

6) Чого навчає «Різдвяна пісня у прозі» Ч. Діккенса?

4. Творче завдання

1) О пишіть зустріч товстого і тонкого у сучасному житті.

2) О пишіть почуття Скруджа під час подорожі з Духами від його імені.

ІV. Підбиття підсумків уроку

V. Домашнє завдання

Написати листа улюбленому літературному герою.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: