Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• показувати на карті основні індустріальні центри Європи і США;
• пояснювати причини економічного піднесення країни;
• висвітлювати основні напрямки соціально-економічного і політичного розвитку США в останній третині ХІХ ст |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• пояснювати причини втрати Англією промислового лідерства;
• висвітлювати основні напрямки соціально-економічного і політичного розвитку Великої Британії в останній третині ХІХ ст.;
• аналізувати внутрішню та зовнішню політику Великої Британії в останній третині ХІХ ст.;
• показувати на карті колоніальні володіння Великої Британії;
• характеризувати третю виборчу реформу |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• аналізувати соціально-економічне та політичне становище Німеччини;
• аналізувати внутрішню та зовнішню політику О. фон Бісмарка;
• характеризувати реформи О. фон Бісмарка;
• характеризувати діяльність СДПГ |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• називати причини франко-прусської війни;
• описувати хід франко-прусської війни, їй наслідки;
• висвітлювати основні напрямки соціально-економічного і політичного життя Франції в останній третині ХІХ ст. |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• характеризувати процес завершення формування індустріального суспільства у провідних державах Європи і США, науковотехнічну революцію кінця ХІХ ст. та її наслідки, виникнення великих корпорацій і фінансово-промислових груп, монополізацію економіки, нові класи і суспільні верстви, міграційні рухи, ствердження демократії та громадянського рівноправ’я, зростання ролі держави у суспільному та економічному житті; |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• показувати на карті хід громадянської війни в США;
• аналізувати два шляхи ринкової революції США, територіальну експансію США на американському континенті, причини, хід та наслідки громадянської війни;
• давати характеристику визначним особистостям цього періоду (зокрема Лінкольну) |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• характеризувати зовнішню політику Англії;
• показувати на карті колоніальні загарбання Англії;
• описувати колоніальні загарбання Англії у ХІХ ст., визначати суть політики блискучої ізоляції;
• пояснювати причини й наслідки перетворення Англії на провідну економічну державу світу |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• показувати на карті італійські держави;
• називати райони, охоплені повстаннями з вимогами об’єднати Італію;
• характеризувати процес та наслідки політичного об’єднання Італії;
• давати характеристику визначним особистостям цього періоду: фон Мадзіні, Кавуру, Гарібальді, Лінкольну;
• застосовувати та пояснювати на прикладах терміни та поняття «політична роздробленість», «Італійське королівство», «конституційна монархія», «Папа Римський». |
Після цього уроку учні зможуть:
• встановлювати хронологічну послідовність подій;
• показувати на карті території Пруссії, Північнонімецького союзу, Австрії;
• аналізувати соціально-економічне та політичне становище Пруссії та Австрії;
• називати причини франко-прусської війни;
• описувати хід франко-прусської війни, її наслідки |