Мета: удосконалювати мовленнєво-мислительні вміння учнів усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам’ятовувати конкретні факти, послідовність викладу матеріалу; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз наукового тексту, сприймати письмове висловлювання, розуміти його, стисло відтворювати зміст прочитаного.


Мета: поглибити в учнів поняття про складне речення з різними видами зв’язку, основні ознаки і структуру їх; розвивати вміння визначати вид складних синтаксичних конструкцій, складати лінійні й рівневі схеми; формувати творчі вміння моделювати, відновлювати й конструювати складні синтаксичні конструкції відповідно до комунікативного завдання; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу сприяти осмисленню учнями синтаксичного багатства художнього поетичного й прозового мовлення.


Мета: сформувати в учнів поняття про складне речення з різними видами зв’язку; навчити дев’ятикласників визначати основні ознаки складних синтаксичних конструкцій і структуру їх; розвивати вміння визначати вид складних речень з різними видами зв’язку, відрізняти їх від інших видів складних речень і простих ускладнених речень, складати лінійні й рівневі схеми; формувати творчі вміння відновлювати складні синтаксичні конструкції відповідно до комунікативного завдання; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу сприяти осмисленню учнями краси художнього слова.


Мета: оцінити рівень орфографічної і пунктуаційної грамотності дев’ятикласників: правильно писати слова на вивчені орфографічні правила та слова, визначені для запам’ятовування; ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації; перевірити якість оформлення роботи (охайність, акуратність, каліграфія, дотримання червоного рядка, відсутність виправлень); здійснити перевірку здатності учнів сприймати на слух незнайомий текст публіцистичного стилю з належною швидкістю, розуміти його, запам’ятовувати фактичний зміст, тему й основну думку тощо.


Мета: поглибити в учнів знання про безсполучникове складне речення, смисловими відношеннями між його частинами; розвити граматико-стилістичні вміння трансформувати прості речення і складні сполучникові в безсполучникові складні; удосконалити вміння правильно інтонувати ці синтаксичні конструкції, доцільно вживати потрібні розділові знаки між частинами безсполучникових складних речень; на основі мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу формувати функціональну грамотність дев’ятикласників.


Мета: сформувати в учнів поняття про доповідь у публіцистичному стилі; ознайомити з її видами, алгоритмом роботи над складанням доповіді на морально-етичну і суспільні теми; розвити вміння складати доповіді в публіцистичному стилі відповідно до комунікативного завдання.


Мета: удосконалити в учнів загальнопізнавальні вміння правильно інтонувати безсполучникові складні речення з різними смисловими відношеннями, пунктуаційні вміння й навички, пов’язані з уживанням коми, двокрапки, тире в безсполучникових складних реченнях; сформувати вміння визначати доцільність уживання відповідного розділового знака між частинами безсполучникового складного речення; розвивати творчі вміння відновлювати, моделювати й конструювати безсполучникові складні речення зі смисловими відношеннями відповідно комунікативного завдання; на основі мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу формувати моральну культуру дев’ятикласників.


Мета: удосконалити в учнів загально пізнавальні вміння правильно інтонувати безсполучникові складні речення зі смисловими відношеннями умови, часу, наслідку, протиставлення й зіставлення тощо, пунктуаційні вміння й навички, пов’язані з уживанням тире в безсполучникових складних реченнях; сформувати вміння визначати доцільність уживання тире між частинами безсполучникового складного речення; розвивати творчі вміння відновлювати, моделювати й конструювати безсполучникові складні речення зі смисловими відношеннями умови, часу, наслідку, протиставлення й зіставлення; на основі мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу сприяти осмисленню учнями ролі людини в житті суспільства.


Мета: удосконалити в учнів загальнопізнавальні вміння правильно інтонувати безсполучникові складні речення зі смисловими відношеннями причини, пояснення, доповнення тощо, пунктуаційні вміння й навички, пов’язані з уживанням двокрапки в безсполучникових складних реченнях; сформувати вміння визначати доцільність уживання двокрапки між частинами безсполучникового складного речення; розвивати творчі вміння відновлювати, моделювати й конструювати безсполучникові складні речення зі смисловими відношеннями причини, пояснення й доповнення; на основі мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу сприяти осмисленню учнями суті людського життя, його цінності.


Мета: удосконалити в учнів загально пізнавальні вміння правильно інтонувати безсполучникові складні речення зі смисловими відношеннями одночасності й послідовності, пунктуаційні вміння й навички, пов’язані з уживанням коми і крапки з комою в безсполучникових складних реченнях; сформувати вміння визначати доцільність уживання крапки з комою між частинами безсполучникового складного речення; розвивати творчі вміння відновлювати й конструювати безсполучникові складні речення зі смисловими відношеннями одночасності й послідовності; на основі мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу сприяти осмисленню учнями краси рідної землі.


1-10 11-20 ... 331-340 341-350 351-360 361-370 371-380 ... 451-460 461-466