Мета: поглиблювати знання учнів про складне синтаксичне ціле та його основні ознаки; удосконалювати вміння й навички школярів виділяти в тексті тему й мікротеми, тематичні речення, ділити текст на абзаци; розвивати творчі вміння працювати зі складним синтаксичним цілим у межах тексту, складати висловлювання різних типів і стилів у власному усному й писемному мовленні; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати почуття прекрасного: бачити красу визначних місць нашої країни, а також розуміти музичне мистецтво. |
Мета: поглиблювати знання учнів про текст; ознайомити з поняттям «складне синтаксичне ціле» та з його основними ознаками; навчити відрізняти складне синтаксичне ціле від набору речень; розвивати творчі вміння працювати зі складним синтаксичним цілим, складати висловлювання різних типів і стилів в усному й писемному мовленні; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу навчати школярів розуміти і цінувати життя, дане батьками і долею, щоб любити, цінувати його і творити заради майбутнього. |
Мета: оцінити рівень навчальних досягнень дев’ятикласників з розділу «Складне речення з різними видами зв’язку»; з’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією. |
Мета: узагальнити й систематизувати знання восьмикласників з розділу «Складне речення з різними видами зв’язку», сформувати цілісну систему особистих знань учнівз теми, структурувати вивчений теоретичний матеріал, удосконалювати пунктуаційні вміння й навички; розвивати творчі вміння самостійно розв’язувати нові пізнавальні завдання; удосконалити мисленнєві дії аналізувати, порівнювати, систематизувати й узагальнювати, доводити й обґрунтовувати тощо; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу розвивати спостережливість, уважність, кмітливість як важливі елементи розумової діяльності людини. |
Мета: поглибити знання учнів про складні речення з різними видами зв’язку (структуру, смислові відношення, засоби зв’язку); ознайомити зі стилістичними можливостями цих синтаксичних конструкцій у текстах художнього, публіцистичного й наукового стилів; удосконалити граматико-стилістичні вміння аналізувати інтонаційні, пунктуаційні й стилістичні особливості складних речень з різними видами зв’язку; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати почуття поваги до українського художнього слова, його краси й сили. |
Мета: удосконалювати в учнів уміння використовувати конспектування як різновид стислого переказу почутого; поглиблювати знання школярів про види конспектів; розвивати вміння критично осмислювати почуте, виділяти в ньому головне, ділити висловлювання на логіко-смислові частини, складати план, застосовувати різні способи конспектування тощо. |
Мета: формувати в учнів поняття про тези як один із видів самостійної роботи з літературою; ознайомити з видами тез та вимогами до складання їх; розвивати вміння школярів осмислювати прочитане, виділяти основні положення, висунуті автором; ознайомити з послідовністю складання тез, використовуючи пам’ятку, застосовувати різні види складання тез. |
Мета: поглибити знання учнів про складні речення з різними видами зв’язку (структуру, смислові відношення, засоби зв’язку); ознайомити з особливостями пунктуації в складних синтаксичних конструкціях між двома сполучниками (сурядним і підрядним); удосконалити пунктуаційні вміння й навички вживати відповідні розділові знаки між частинами складних речень з різними видами зв’язку; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати почуття поваги до українського художнього слова, його краси й сили. |
Мета: поглибити знання учнів про складні речення з різними видами зв’язку (структуру, смислові відношення, засоби зв’язку); ознайомити з особливостями пунктуації в складних синтаксичних конструкціях; сформувати пунктуаційні вміння й навички вживати відповідні розділові знаки між частинами складних речень з різними видами зв’язку; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати почуття поваги до українського художнього слова, його краси й сили. |
Мета: удосконалювати мовленнєво-мислительні вміння учнів усвідомлювати тему й основну думку, логіку викладу, тип і стиль мовлення, запам’ятовувати конкретні факти, послідовність викладу матеріалу; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз текстів наукового стилю, сприймати кілька текстів, розуміти їх, вибирати інформацію відповідно до комунікативного завдання й відтворювати зміст прочитаного або почутого; виховувати розуміння краси і значущості декоративно-ужиткового мистецтва в Україні. |