Мета: з’ясувати сутність ринкової економіки; розглянути переваги та недоліки ринку; пояснити термін «конкуренція»; навчити розрізняти види конкуренції. |
Мета: формувати вміння учнів будувати криву виробничих можливостей та визнатия альтернативну вартість. |
Мета: з’ясувати сутність граничної корисності споживчого блага та розподілу бюджету для отримання граничної корисності. |
Мета: ознайомити з окремими правами споживача, сутністю корисності споживчих благ. |
Мета: виявити суб’єктів ринкової економіки; розкрити зміст кругообігу економічної діяльності за участі різних ринків. |
Мета: розглянути види ресурсів; з’ясувати сутність їх обмеженості в економіці; увести поняття «виробництво» та «ефективність»; навчити учнів розраховувати показники продуктивності праці. |
Мета: узагальнити знання учнів про поняття «потреби», «ресурси», «корисність» та класифікацію товарів для задоволення потреб. |
Мета: увести поняття економіки як науки та господарства; розглянути відмінності макро- та мікроекономіки; пояснити значення вивчення економіки. |
Очікувані результати: виявити рівень знань учнів за вивченими темами з метою їхнього подальшого коригування. |
Мета уроку: узагальнити й закріпити знання учнів про хімічні властивості органічних сполук, їхній генетичний зв’язок; показати важливість вуглеводневої сировини як джерела для одержання органічних речовин різних класів; розвивати логічне мислення учнів. |