Мета: з’ясувати сутність ринкової економіки; розглянути переваги та недоліки ринку; поясни­ти термін «конкуренція»; навчити розрізняти види конкуренції.


Мета: формувати вміння учнів будувати криву виробничих можливостей та визнатия альтер­нативну вартість.


Мета: з’ясувати сутність граничної корисності споживчого блага та розподілу бюджету для отримання граничної корисності.


Мета: ознайомити з окремими правами споживача, сутністю корисності споживчих благ.


Мета: виявити суб’єктів ринкової економіки; розкрити зміст кругообігу економічної діяльності за участі різних ринків.


Мета: розглянути види ресурсів; з’ясувати сутність їх обмеженості в економіці; увести поняття «виробництво» та «ефективність»; навчити учнів розраховувати показники продуктивності праці.


Мета: узагальнити знання учнів про поняття «потреби», «ресурси», «корисність» та класифікацію товарів для задоволення потреб.


Мета: увести поняття економіки як науки та господарства; розглянути відмінності макро- та мікроекономіки; пояснити значення вивчення економіки.


Очікувані результати: виявити рівень знань учнів за вивченими темами з метою їхнього подальшого коригування.


Мета уроку: узагальнити й закріпити знання учнів про хімічні властивості органічних сполук, їхній генетичний зв’язок; показати важливість вуглеводневої сировини як джерела для одержання органічних речовин різних класів; розвивати логічне мислення учнів.


1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 ... 291-300 301-308