Мета: привітати учнів з Новим роком; розвивати вміння виступати перед аудиторією; виховувати дружелюбність, активність.


Мета: подати учням відомості про національні традиції; виховувати почуття поваги до Батьківщини; розвивати культуру мовлення, відчуття слова, навички сценічного мистецтва.


Мета: ознайомити дітей з історією виникнення писанок, технологією їх виконання, із звичаями, обрядами, пов’язаними з писанками; вивчити легенди, вірші, в яких вони оспівуються.


Мета: вчити дітей премудростям жіночої справи (вишивка, бісер, шиття, кулінарія), розвивати всесторонні вміння дівчаток і хлопчаків бути господарем і господинею; виховувати повагу і любов до дівчинки, мами, жінки, любов до України і своєї малої батьківщини.


Як нестримно летить час, ще зовсім недавно ми тішилися новорічними святами. А вже почався відлік останнього місяця зими — лютого. Хоча він за своїм характером найпримхливіший, або, як кажуть у народі, найконозистий, та все ж сонечко вже повертає на весну — поступово день збільшується. Мудро відмічено у народному прислів’ї: «Лютневий сніг весною пахне».


Мета: Показати, як незнання елементарних правил може вплинути на життя та здоров’я людей.


Мета: згуртувати учнівський і батьківський колективи; розвивати в учнів почуття обов’язку перед родиною, старшими і молодшими членами сім’ї, вміння слухати і підтримувати мир і злагоду в родині; виховувати повагу до сім’ї, любов до батьків, братів і сестер.


Мета: · поширити знання учнів щодо походження свята 8 Березня; · розвивати культуру мовлення, навички сценічного мистецтва; · виховувати повагу до жінок.


Клас святково прикрашений. У центрі — Державний прапор, герб; можна зробити виставку малюнків гербів міст України, прапорів різних часів. Можна використати записи «Козацького маршу», гімну «Ще не вмерла Україна», «Пісня про рушник» П. Майбороди на слова А. Малишка.


Умови конкурсу: дівчата заздалегідь розбиваються на команди, при цьому кожна команда готує назву, вітання, емблему своєї команди.


1-10 11-20 ... 331-340 341-350 351-360 361-370 371-380 ... 501-510 511-513