Мета: привітати учнів з Новим роком; розвивати вміння виступати перед аудиторією; виховувати дружелюбність, активність. |
Мета: подати учням відомості про національні традиції; виховувати почуття поваги до Батьківщини; розвивати культуру мовлення, відчуття слова, навички сценічного мистецтва. |
Мета: ознайомити дітей з історією виникнення писанок, технологією їх виконання, із звичаями, обрядами, пов’язаними з писанками; вивчити легенди, вірші, в яких вони оспівуються. |
Мета: вчити дітей премудростям жіночої справи (вишивка, бісер, шиття, кулінарія), розвивати всесторонні вміння дівчаток і хлопчаків бути господарем і господинею; виховувати повагу і любов до дівчинки, мами, жінки, любов до України і своєї малої батьківщини. |
Як нестримно летить час, ще зовсім недавно ми тішилися новорічними святами. А вже почався відлік останнього місяця зими — лютого. Хоча він за своїм характером найпримхливіший, або, як кажуть у народі, найконозистий, та все ж сонечко вже повертає на весну — поступово день збільшується. Мудро відмічено у народному прислів’ї: «Лютневий сніг весною пахне». |
Мета: Показати, як незнання елементарних правил може вплинути на життя та здоров’я людей. |
Мета: згуртувати учнівський і батьківський колективи; розвивати в учнів почуття обов’язку перед родиною, старшими і молодшими членами сім’ї, вміння слухати і підтримувати мир і злагоду в родині; виховувати повагу до сім’ї, любов до батьків, братів і сестер. |
Мета:
· поширити знання учнів щодо походження свята 8 Березня;
· розвивати культуру мовлення, навички сценічного мистецтва;
· виховувати повагу до жінок. |
Клас святково прикрашений. У центрі — Державний прапор, герб; можна зробити виставку малюнків гербів міст України, прапорів різних часів. Можна використати записи «Козацького маршу», гімну «Ще не вмерла Україна», «Пісня про рушник» П. Майбороди на слова А. Малишка. |
Умови конкурсу: дівчата заздалегідь розбиваються на команди, при цьому кожна команда готує назву, вітання, емблему своєї команди. |