Мета. Розширити поняття учнів про характерні ознаки осені в неживій і живій природі. Вчити спостерігати за змінами, які відбуваються в живій природі. Формувати поняття про пристосування рослин до зими.Ознайомити дітей з охороною здоров’я восени. Розвивати спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати. Виховувати дбайливе ставлення до рослин, до свого здоров’я. Обладнання. Ілюстрації із зображенням золотої осені, листочки з різних дерев, аудіо запис музики Вівальді «Пори року»(осінь), ребуси, картки для індивідуального опитування, малюнок Лісовичка, кросворд, картки для роботи в парах, мікрофон. ХІД УРОКУ І. Організаційний момент. Пролунав уже дзвінок, починається урок. Він незвичний і цікавий, бо до нас гості завітали. Повернемось обличчям до гостей, І лагідно промовим « Добрий день» ІІ. Підсумок фенологічних спостережень.
ІІІ. Перевірка домашнього завдання.
IV. Актуалізація опорних знань.
- Яка зараз пора року? (осінь)
V. Повідомлення теми і завдань уроку. - Сьогодні у нас незвичайний урок . Ми здійснимо подорож до тітоньки Осені, в її чарівну країну. Покладіть голівки на парти і заплющіть очі. (Звучить запис вітру) Ми вирушаємо. (Вчитель відкриває малюнки осіннього пейзажу, які прикріплені на дошці,) VI.Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
- Ми вже в країні Осені. Погляньте, як красиво навкруги. Скільки листя під ногами. - А в які кольори забарвлені ці листочки? Це найпоширеніші кольори осені.
а) Відкрийте підручник на с.40 і прочитайте статтю «Осінь».
4. Бесіда про охорону здоров'я восени. Фізкультхвилинка. б) Читання статті «Рослини восени» (с.43) в) Гра «Продовж речення»
( з розсипаних слів скласти прислів’я ) VII. Узагальнення і систематизація знань учнів.
1. Коли нема – чекають, коли прийду – тікають. 2. Влітку виростає, а восени опадає. 3. Без рук, без ніг, а вікна відчиняє. 4. Не дід, а сивий, не спить, а стелиться, вкриває землю й океан , а зовуть його … 5. В золотий клубочок схований дубочок. VIII. Домашнє завдання . С.40 – 45, читати , відповідати на запитання; с.22 (в зошиті); * 1гр. – підготувати народні прикмети про осінь. 2гр. – дібрати загадки про осінь. 3гр. – знайти вірші про осінь. А пізніше ми оформимо папку на тему «Осінь» і додамо ваші підготовлені матеріали. ІХ. Підсумок уроку. - Діти, наша мандрівка закінчилась. Гра «Мікрофон» - Де ми побували?
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |