Мета: поглиблення та систематизація знань про погоду та її елементи; формування практичних умінь характеризувати різні типи погоди, пояснювати причини зміни погоди; сприяти усвідомленню важливості складання точних прогнозів погоди; розвиток навичок аналізу спостережень за погодою та народних прикмет. |
Мета: поглиблення та систематизація знань про види атмосферних опадів; формування знань про особливості опадів та закономірності їх розподілу на території Землі; розвиток навичок характеризувати різноманітні види опадів та умови їх утворення. |
Мета: формування знань про вологість повітря, випаровування та конденсацію водяної пари; розвиток практичних навичок визначати вологість повітря та ступінь хмарності, розрізняти основні види хмар; сприяння розумінню важливості спостережень за вологістю повітря та хмарністю для складання прогнозу погоди. |
Мета: формування знань про повітряні маси, закономірності їх переміщення; розвиток первинних практичних навичок розрізняти постійні та змінні вітри, циклони й антициклони; з’ясування ролі постійних і змінних вітрів, циклонів та антициклонів у формуванні погоди. |
Мета: формування знань про вітер і причини його утворення; розвиток навичок визначення напрямку та сили вітру, будування та аналізування рози вітрів; сприяння розумінню учнями важливості спостереження та вивчення вітрів. |
Мета: закріплення та систематизація знань про атмосферний тиск; формування знань про пояси атмосферного тиску на Землі; сприяння розумінню причин виникнення областей з різним атмосферним тиском; розвиток аналітичного, логічного мислення. |
Мета: формування знань про атмосферний тиск і причини його змін; ознайомлення з улаштуванням барометра та принципами його роботи; сприяння розумінню важливості спостережень за показниками атмосферного тиску для складання прогнозів погоди. |
Мета: формування знань про теплові пояси Землі та причини нерівномірного розподілу сонячного тепла та світла на земній поверхні; розвиток умінь складати характеристику теплових поясів Землі; сприяння розумінню закономірностей у розподілі середньорічних температур на планеті. |
Мета: формування знань про температуру повітря та причини її змін; розвиток первинних практичних навичок аналізування та обробки результатів спостережень, використання знань математичної науки; підведення учнів до розуміння важливості спостережень за температурою повітря в різних місцях Землі. |
Мета: формування знань про склад та будову повітряної оболонки Землі; розвиток первинних практичних навичок характеристики особливостей атмосферних шарів; формування розуміння важливості атмосфери для людства. |