Мета: продовження формування знань про закономірності географічної оболонки; продовження розвитку навичок виявляти та пояснювати взаємозв’язки у природі; формування первинних практичних навичок працювати з картою географічних поясів і природних зон, виокремлювати головні характеристики природних зон світу. |
Мета: формування первинних уявлень про природні комплекси та географічну оболонку; ознайомлення із закономірностями географічної оболонки; розвиток навичок з’ясування взаємозв’язку між компонентами географічної оболонки. |
Мета: формування первинних уявлень про ґрунти та умови їх утворення; з’ясування причин різноманітності ґрунтів і закономірностей їх розподілу на Землі; розвиток практичних навичок роботи з ґрунтовою картою в атласі, визначення приблизної родючості ґрунтів; виховання бережливого ставлення до ґрунтів. |
Мета: формування знань про біосферу та її складові; формування первинних навичок визначати та пояснювати закономірності поширення живих організмів, оцінювати вплив людини на біосферу; виховання бережливого ставлення до біосферних багатств Землі. |
Мета: повторення та систематизація знань з вивченої теми; вдосконалення вмінь використовувати здобуті знання на практиці; перевірка індивідуального рівня засвоєння навчального матеріалу та оволодіння практичними навичками. |
Мета: повторення, узагальнення та систематизація знань з теми «Гідросфера»; вдосконалення навичок і вмінь використовувати набуті знання на практиці, у нестандартних ситуаціях; розвиток пізнавального інтересу, комунікабельності, колективізму. |
Мета: формування знань про підземні води та умови утворення підземних вод; поглиблення знань про властивості гірських порід та властивості води; вдосконалення вмінь працювати з навчальним матеріалом, аналізувати його, робити висновки; виховання бережливого ставлення до водних багатств. |
Мета: формувати знання про біосферу та її складі; формувати первинні навички визначати і пояснювати закономірності поширення живих організмів, оцінювати вплив людини на біосферу; розвивати вміння учнів працювати з підручником; сприяти вихованню дбайливого ставлення до рослинному і тваринному світу. |
Мета: формування знань про льодовики та їх різновиди; продовження розвитку вмінь працювати з картами атласу, визначати географічне положення об’єктів; сприяння розумінню процесів утворення льодовиків і вічної мерзлоти, значення льодовиків у формуванні клімату планети. |
Мета: формування знань про озера та походження озерних котловин, про болота, їх походження та значення; ознайомлення з особливостями штучних водойм; розвиток практичних навичок визначати географічне положення озер і водосховищ за картами атласу. |