Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «образотворче мистецтво»; композицією як основним засобом організації площини картини; «асиметричною композицією» як засобом передавання почуттів; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати твори образотворчого мистецтва; розвивати дрібну моторику руки; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток естетичних почуттів.


Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «образотворче мистецтво», композицією як основним засобом організації площини картини; «симетричною композицією» як засобом передавання спокою та величі; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати твори образотворчого мистецтва; розвивати дрібну моторику руки; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток естетичних почуттів.


Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із поняттям «образотворче мистецтво», композицією як основним засобом організації площини картини; «динамічною композицією» як засобом передавання напруження; формувати в дітей уміння сприймати, розрізняти та аналізувати твори образотворчого мистецтва; розвивати дрібну моторику руки; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу, стимулювати розвиток естетичних почуттів.


Мета: повторення, узагальнення та систематизація знань з вивчених тем; закріплення навичок використання набутих знань для розв’язання конкретних задач; перевірка рівня засвоєння навчального матеріалу та оволодіння навичками й уміннями.



Мета: повторення, узагальнення та систематизація знань з вивчених тем; розвиток практичних навичок застосовувати набуті знання для розв’язання конкретних ситуацій, аналізувати, робити висновки; виховання відповідальності за наслідки людського впливу на природу.


Мета: поглиблення та систематизація знань про природні багатства та їх використання людиною; розвиток умінь аналізувати наслідки господарського використання природних багатств, розробляти та пропонувати заходи щодо усунення негативних наслідків узаємодії населення та природи; формування уявлень про основні напрями природоохоронної діяльності.


Мета: формування знань про види господарської діяльності людини та їх вплив на компоненти природи; ознайомлення з антропогенними комплексами та їх впливом на навколишнє середовище; сприяння розумінню необхідності усунення негативних наслідків взаємодії на­селення з навколишнім середовищем.


Мета: формування первинних знань про народи та держави світу, особливості їх розвитку та культури; розвиток первинних практичних навичок аналізувати політичну карту світу, визначати географічне положення держави; ознайомлення зі способами зображення населених пунктів на плані місцевості та карті.


Мета: формування знань про людські раси та фактори, що сприяли їх виникненню; розвивати практичні навички визначати за картою райони формування та сучасного проживання представників різних рас; ознайомлення з дослідницькою роботою М. М. Міклухо-Маклая та сприяння розумінню рівності всіх рас на Землі.


Мета: формування знань про кількість населення Землі та причини її змін; ознайомлення з особливостями розташування населення на Землі; розвиток первинних практичних навичок аналізувати карту «Густота населення Землі».


1-10 11-20 ... 41-50 51-60 61-70 71-80 81-90 ... 371-380 381-381