Мета: познайомити учнів з історією виникнення християнства, ученням Ісуса Христа, причинами швидкого поширення християнської релігії; вдосконалювати навички роботи з підручником та історичними текстами, порівняльними таблицями; знайомство й закріплення нових понять: «монотеїзм», «фарисеї», «апостоли», «церква», «Старий Заповіт», «Новий Заповіт», «Біблія», «толерантність».


Мета: дати уявлення про побут і повсякденне життя стародавніх римлян; удосконалювати навички роботи з інформативними текстами, розвивати психологію співпраці.


Мета: дати уявлення учням про релігію давніх римлян, познайомити з основними досягненнями культури Риму; з’ясувати, у чому виявився вплив та зв’язок грецької та римської культур; вдосконалювати навички самостійної роботи, розвивати уміння складання таблиць; формувати естетчний смак; виховувати повагу до культурної спадщини минулого.


Мета: дослідити, якими шляхами відбувся перехід Риму від республіки до імперії ; вдосконалювати навички опрацювання, систематизації історичної інформації; познайомити та закріпити розуміння понять «імперія», «прінцепс», «монархія», «династія», «централізована держава», «меценат».


Мета: з’ясувати причини занепаду республіки в Римі, дослідити шляхи формування одноосібної влади; розвивати уміння зі складання портрету історичної особи, реконструкції подій минулого за історичними джерелами; порівнювати і розрізняти точку зору авторів первинних історичних джерел та досліджень сучасних науковців, здійснювати історичне дослідження, формулювати і висловлювати власну точку зору.


Мета: розглянути політичну ситуацію у Римі в І ст. до н. е.; показати причини, перебіг і наслідки повстання Спартака; вчити готувати повідомлення на основі плану з використанням додаткових джерел; виховувати в учнів повагу до героїв минулого, солідарність, співчуття.


Мета й задачі уроку: Познайомити учнів з причинами й приводом для початку Пунічних воєн, перебігом І Пунічної війни, походом Ганнібала до Італії, битвою під Каннами, остаточною перемогою римлян і зруйнуванням Карфагену. Продовжити роботу з формування понять «рабовласницька держава», «загарбницькі війни».


Мета: дати уявлення про характер влади часів Римської республіки; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки та узагальнення відповідно до віку учнів; працювати з текстом підручника, складаючи під керівництвом вчителя, опорні конспекти, таблиці, простий план; виховувати повагу до здобутків правової і політичної культури Давнього Риму.


Мета: з’ясувати особливості природних умов Італії, вдосконалювати навички роботи з історичною картою, історичними документами, роботи в групі, засвоїти нові поняття: «патриції», «плебеї», «форум», «фамілія», «сенат».


Мета: узагальнити знання, набуті учнями в процесі вивчення матеріалу тем; показати вміння застосовувати набуті знання, використовувати додаткову літературу, працювати в групах; виховувати повагу до історії такультури інших народів, формувати естетичний смак.



1-10 11-20 ... 121-130 131-140 141-150 151-160 161-170 ... 371-380 381-381