Мета: ознайомити учнів з Великим переселенням народів та переселенням слов’ян на Балкани, Дунай; зародженням сучасних східно-слов’янських народів; формуванням українського народу; сформувати основні поняття теми; розвивати вміння аналізувати події і факти; зіставляти інформацію; робити висновки, працювати з історичною картою, атласом.


Мета: ознайомити учнів з проблемою походження слов’ян, процессом формування етнічної спільноти, суспільним устроєм, видами господарства; сформувати основні поняття: етнічна спільнота, етногенез; розвивати вміння аналізувати факти і події, працювати з джерелами інформації, зіставляти її, робити висновки, працювати з історичною картою; виховувати свідомого громадянина Європи.


Мета: оцінити навчальні досягнення учнів з теми, продемонструвати вміння користуватися і застосовувати додаткову літературу, співпрацювати одне з одним, взаємодіяти в процесі навчання.


Мета: узагальнити знання, набуті учнями в процесі вивчення теми «Пізня Римська імперія», перевірити здатність до застосування учнями набутих знань; вдосконалювати навички роботи у навчальниїх групах, користуватися різноманітними джерелами інформації; виховувати почуття колективізму, толерантне ставлення одне до одного; формувати стійкий інтерес до вивчення історії.


Мета: сформувати в учнів розуміння причини падіння Риму; розвивати вміння працювати з підручником та історичними текстами, порівняльними таблицями; введення та закріплення нових понять «варвари», «вандалізм», «варварські королівства», «Велике переселення народів».


Мета: з’ясувати причини перетворення християнської релігії на дер-жавну релігію Римської імперії, дати уявлення про структуру християнської церкви; розвивати навички роботи з історичними джерелами і схемами, формувати уміння порівнювати історичну інформацію, робити висновки; познайомити з новими поняттями: «церква», «церковний собор», «пресвітери», «дікони», «єпископи», «єресі»; виховувати толерантне ставлення до релігійних переконань інших людей.


Мета: сформувати в учнів уявлення про зміни в політичному та духовному житті за часів пізньої імперії; розвивати вміння складати характеристику історичного діяча, працювати з підручником та історичними текстами, оцінювати та порівнювати історичну інформацію, складати порівняльну таблицю; введення та закріплення нових понять «домінат», «тетрархія».


Мета: з’ясувати причини кризи влади та у господарстві Римської імперії; розвивати вміння працювати з підручником та історичними текстами, робити висновки відповідно до віку учнів.


Мета: закріпити знання з історії Давнього Риму, вміння користуватися історичною картою; вдосконалити навички роботи в групі, вміння користуватися додатковою літературою, історичними джерелами, вміння працювати з текстом, виділяти головне, розвивати комунікативні зв’язки, вчитися самооцінки та оцінювати товаришів по групі.


У грі беруть участь 3 команди, у кожній по 8–10 учасників. Команда впоралася із грою лише тоді, коли в ній взяли участь усі гравці. Порядок вступу в гру кожного учасника оговорюється командою заздалегідь. У кожному турі беруть участь по одному представнику від команди. Гравцям пропонується 18 тем, що складаються з декількох питань (кожне питання має свою ціну: від 1 до 3 балів). На тур виноситься 4 теми. Гравець вибирає тему і номер питання з його ціною. Першим на питання відповідає той гравець, що його вибрав. Якщо він не впорався із завданням, говорить «пас», і хід переходить до іншого. Правильні відповіді гравця сумуються.


1-10 11-20 ... 111-120 121-130 131-140 141-150 151-160 ... 371-380 381-381