Мета: формування знань про температуру повітря та причини її змін; розвиток первинних практичних навичок аналізування та обробки результатів спостережень, використання знань математичної науки; підведення учнів до розуміння важливості спостережень за температурою повітря в різних місцях Землі. |
Мета: формування знань про склад та будову повітряної оболонки Землі; розвиток первинних практичних навичок характеристики особливостей атмосферних шарів; формування розуміння важливості атмосфери для людства. |
Мета: повторення, узагальнення та перевірка знань, отриманих під час вивчення теми; вдосконалення практичних умінь та навичок використовувати набуті знання; виховання відповідальності, самостійності. |
Мета: повторення та систематизація знань, отриманих протягом вивчення теми «Літосфера»; вдосконалення практичних умінь працювати з картами атласу, підручником, застосовувати на практиці набуті знання; розвиток самостійності, логічного мислення. |
Мета: поглиблення та систематизація знань, отриманих на уроках природознавства про мінерали, гірські породи та корисні копалини; формування знань про унікальні форми рельєфу Землі; підведення учнів до розуміння необхідності раціонального ставлення до природних багатств; виховання господарського ставлення до природних багатств свого краю. |
Мета: формування первинних уявлень про рельєф дна Світового океану; поглиблення та систематизація знань про основні форми рельєфу Землі; розвиток умінь колективної творчості, нестандартного мислення; виховання інтересу до різних видів діяльності, вміння захищати власну думку. |
Мета: поглиблення та систематизація знань про основні форми рельєфу Землі; розвиток первинних умінь характеризувати географічне положення гір на фізичній карті, складати їх комплексну характеристику; виховання оригінального творчого мислення. |
Мета: поглиблення та систематизація знань про форми рельєфу земної поверхні; розвиток первинних умінь характеризувати географічне положення рівнин на фізичній карті та складати їх комплексну характеристику; формування пізнавального інтересу, навичок колективної творчості та взаємодопомоги. |
Мета: поглиблення та систематизація знань про внутрішні процеси Землі; формування знань про вулкани та райони їх поширення; розвиток уміння працювати з картами та схемами атласу, визначати райони поширення вулканів; виховання пізнавального інтересу до професії вулканолога. |
Мета: поглиблення та систематизація знань про рухи літосферних плит та їх наслідки; формування знань про внутрішні процеси Землі; вдосконалення навичок роботи з картами та схемами атласу; формування навичок розпізнавання землетрусів та дій під час землетрусів. |