Мета: перевірити знання учнями тексту роману; виробляти вміння характеризувати героїв твору; розвивати логічне мислення; виховувати повагу до науки й техніки, прагнення до навчання.


Мета: перевірити знання учнями тексту роману, географічних назв, що в ньому зустрічаються; ознайомити з культурою, звичаями африканців; виховувати допитливість, активну життєву позицію, цілеспрямованість.


Мета: з’ясувати, що таке рабство, час і причини його виникнення:дізнатися, чи існує воно в сьогоденні; навчати узагальнювати та систематизувати матеріал; виховувати гуманізм, повагу долюдей інших національностей.


Мета: охарактеризувати Геркулеса, перевірити знання тексту розділів з домашнього завдання; встановлювати між літературні зв’язки; виховувати прагнення наслідувати фізично й морально досконалих героїв.


Мета: розвивати навички характеристики літературного героя, пояснювати його вчинки, висловлювати власну думку щодо подій у творі, мати за зразок для наслідування мужність і сміливість героя; працювати з текстом, добирати цитатний матеріал для характеристики героя.


Мета: повторити відомості про життя Ж. Верна; сформувати уявлення про роман як літературний жанр, вчитися працювати з текстом, перевірити знання тексту розділів домашнього завдання; виховувати повагу до високих моральних цінностей.


Мета: ознайомити учнів з біографією Ж. Верна; викликати інтерес до письменника як до непересічної особистості, дати уявлення про літературну спадщину романіста, «відкрити для себе» письменника-фантаста.


Мета: підбити підсумки за вивченим твором; з’ясувати значення слова «робінзонада»; розвивати зв’язне мовлення; використовувати міжпредметні зв’язки (література — географія, біологія); розвивати логічне мислення; виховувати допитливість, кмітливість.


Мета: вчити характеризувати літературного героя, брати участь у дискусії, аналізувати вчинки героя, виховувати розуміння ролі праці у житті людини.


Мета: перевірити знання тексту роману, біографії Д. Дефо, вчити стисло переказувати уривки з тексту, ознайомити з поняттями «пригодницька література», «екзотика».


1-10 11-20 21-30 31-40 41-50 51-60 61-70 71-71