Мета: зацікавити учнів подіями роману; перевірити знання тексту; розвивати увагу, логічне мислення, уміння працювати в команді; виховувати повагу до сміливих мандрівників. |
Мета: розвивати навички складання характеристик літературних героїв, виявлення причини їх вчинків, зв’язного мовлення; вчити працювати в групі, виховувати прагнення до високих моральних цінностей. |
Мета: зацікавити учнів біографією і творчістю Стівенсона, познайомити з історією створення роману «Острів скарбів», розвивати й вдосконалювати навички виразного читання, логічногомислення. |
Мета: вдосконалювати навички виразного читання; працювати над інтонацією, логічним наголосом; навчати особливостей прочитання ліричного твору на прикладі поезії Ш. Петефі «Колити муж…»; виховувати культуру мовлення. |
Мета: вчити порівнювати твори зі схожою тематикою; продовжувати знайомство з непересічною особистістю Ш. Петефі; працювати над виразним читанням, навичками аналізу поетичного тексту; виховувати повагу до мужніх, вільних, здатних на повагу людей. |
Мета: познайомити учнів з біографією Ш. Петефі, навчати аналізувати учнів поетичний твір; розвивати зв’язне мовлення; виховувати повагу до подвигу людини. |
Мета: вдосконалювати навички стисло переказувати зміст оповідання, давати характеристику героеві твору, аналізувати текст; розвивати усне зв’язне мовлення; формувати прагнення до високих моральних цінностей; виховувати мужню, відважну особистість. |
Мета: ознайомитися з фактами біографії Дж. Лондона, історією створення північних оповідань, поняттям «оповідання»; вчити учнів працювати над виразним читанням твору; виховувати повагу до літератури та розуміння її значущої ролі в житті кожної людини. |
Мета: обговорити прочитаний твір Г. Бічер-Стоу; відшукати відповідь на проблемне запитання; вчитися висловлювати свою думку; брати участь у дискусії; виховувати негативне ставлення до рабства та всіляких проявів приниження людини. |
Мета: розвивати зв’язне мовлення учнів; вчити писати твір за пропонованою вчителем темою, використовуючи знання, отримані на попередніх уроках; виховувати уважність, точність у доборі слів, розвивати повагу до науки й знань. |