Мета: розкрити головну думку Дж. Свіфта - сатиричне зображення Англії XVIII ст.; дати визначення поняттю «сатира»; вдосконалювати вміння працювати над текстологічним аналізом твору; виховувати культуру зв’язного мовлення; виховувати культуру відповіді: логічність, послідовність, доказовість, емоційність, вміння обстоювати власну точку зору.


Мета: вдосконалювати вміння працювати над текстологічним аналізом твору, зіставляти вчинки героїв, висловлювати особисте ставлення до проблем, що порушуються у творі, аргументуючи власну точку зору цитатами; виховувати культуру зв’язного мовлення, культуру відповіді: логічність, послідовність, доказовість, емоційність.


Мета: познайомити учнів зі змістом твору; вдосконалювати вміння читачів сприймати фантастичні припущення як складову пригодницької літератури; вдосконалювати вміння працювати з текстом; виховувати культуру зв’язного мовлення, культуру відповіді: логічність, послідовність, доказовість, емоційність, наявність власної точки зору.


Мета: показати роль народної пісні в долі окремої людини і суспільства в цілому, у збереження кращих рис народу, його духовності; вдосконалювати роботу над текстологічним аналізом твору; виховувати культуру зв’язного мовлення, культуру відповіді: логічність, послідовність, доказовість, емоційність.


Мета: познайомити зі змістом твору, показати відтворення поезій української історії крізь призму сприйняття австрійця Рільке; удосконалення навичок текстологічного аналізу твору, навичок роботи над виразним читанням; виховування культури зв’язного мовлення, культури відповіді (логічність, послідовність, доказовість, наявність власної думки, емоційність).


Мета: розвиток зв’язного мовлення учнів; перевірка знань, вдосконалення навичок роботи над твором за планом; виховання культури писемного мовлення.


Мета: продовження роботи над образами роману; складання планів розповідей про персонажів; удосконалення навичок роботи над текстологічним аналізом твору, вмінням зіставляти характери персонажів; виховання культури мовлення, культури відповіді: логічність, послідовність, доказовість, емоційність, вміння обстоювати власну думку.


Мета: робота над образом головного героя; складання плану розповіді; розвиток зв’язного мовлення; показ ролі композиції твору в розвитку сюжетної лінії та створенні образів героя; виховання культури зв’язного мовлення, культури відповіді: логічність, послідовність, доказовість, уміння висловлювати та обстоювати свою думку.


Мета: продовження знайомства зі змістом роману, образами героїв; робота над удосконаленням вміння сприймати великий за обсягом твір на історичну тематику, вільно орієнтуватися у тексті; вдосконалення навичок текстологічного аналізу твору; перевірка знань учнів; виховання культури зв’язного мовлення, культури усного та писемного мовлення: логічність, послідовність, доказовість, емоційність, розвиток уміння складати розповідь за планом-запитаннями.


1-10 11-20 ... 241-250 251-260 261-270 271-280 281-290 ... 411-420 421-425