Мета: ознайомлення із змістом середньовічної сербської балади; робота над виразним читанням балади; вдосконалення навичок текстологічного аналізу балади, розкриття жанрових особливостей; вживання повторень, символіки чисел, монологів-звертань; виховання культури зв’язного мовлення й виразного читання. |
Мета: познайомити з англійськими народними баладами про шляхетного розбійника Робін Гуда - втіленням мрій англійського народу про захисника; розкрити риси характеру Робін Гуда: сміливість, шляхетність, кмітливість, щирість, велике почуття справедливості; робота над виразним читанням балади; сформулювати разом з учнями визначення жанру балади; вдосконалювати вміння учнів аналізувати художній текст, наводячи приклади, що підтверджують думку; виховувати культуру зв’язного мовлення, культуру відповіді: логічність, послідовність, доказовість, емоційність; заохочувати працювати в групах; стимулювати розвиток як монологічного мовлення, так і діалогічного, вміння перевтілюватися в той чи інший образ. |
Мета: показати значення літератури у формуванні життєвих цінностей людини, особливо її виховну роль у формуванні особистості людини, духовних та естетичних багатств людства; розвивати вміння учнів висловлювати свої судження, обґрунтовувати думки, наводячи приклади з конкретних творів; виховувати культуру мовлення, культуру відповіді: логічність, обґрунтованість, послідовність; удосконалювати навички співпраці, вміння працювати у групах. |
Мета: визначити завдання навчального курсу «Зарубіжна література» в 7 класі, мету вивчення, намітити шляхи роботи; стимулювати учнів висловлювати свої судження про роль літератури в житті людини (пізнавальне знання, емоційний вплив, становлення та розвиток особистості), вдосконалювати навички складання плану; наводити приклади з конкретних творів, обґрунтовувати й обстоювати власну думку; виховувати культуру мовлення учнів, культуру відповіді або виступу, логічність, послідовність, обґрунтованість, емоційність. |
Мета: закріпити знання учнів про дієприслівник, його ознаки, повторити правила написання дієприслівника з часткою не, вдосконалити орфографічні й пунктуаційні навички; розвивати уяву, логічне, образне та критичне мислення, вміння сприймати і редагувати речення з дієприслівниковими зворотами, формувати активну пізнавальну мотивацію учнів, упевненість у власній спроможності самостійно здобувати знання; виховувати повагу до народних звичаїв, любов до рідного слова. |
Мета: поглибити знання учнів про похідні прийменники, способи їх творення; формувати загальнопізнавальні вміння відрізняти похідні прийменники від однозвучних слів, здійснювати синонімічну заміну похідних прийменників непохідними і навпаки, правильно поєднувати похідні прийменники з іменниками; структурувати вивчений теоретичний матеріал шляхом здійснення морфологічного розбору прийменників; удосконалювати творчі вміння будувати словосполучення, доречно використовуючи непохідні й похідні прийменники; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу розширити знання учнів про людські імена, їх походження та значення. |
Мета: сформувати поняття в учнів про непохідні й похідні прийменники, способи їх творення; формувати загальнопізнавальні вміння відрізняти похідні прийменники від омонімічних іменників і прислівників, здійснювати синонімічну заміну похідних прийменників непохідними і навпаки, правильно поєднувати похідні прийменники з іменниками; удосконалювати творчі вміння будувати словосполучення, доречно використовуючи непохідні й похідні прийменники; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу сприяти підвищенню загальної ерудиції семикласників. |
Мета: ознайомити семикласників з основними вимогами до складання розписки як документа офіційно-ділового стилю (її структурою і мовним оформленням); розвивати мовленнєво-комунікативні вміння складати розписки приватного і службового характеру. |
Мета: поглибити знання учнів про прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити прийменники в реченні, правильно їх поєднувати з іменниками та займенниками; розвивати орфографічні вміння вживати прийменники в — у, з — із — зі як засіб милозвучності відповідно до правил правопису; удосконалювати творчі вміння будувати словосполучення, доречно використовуючи прийменники; за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу формувати загальнолюдські цінності. |
Мета: поглибити знання учнів про прийменник як службову частину мови, його граматичне значення; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити прийменники в тексті, їх характеризувати (визначати смислові відношення, на які вони вказують); за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати в семикласників любов до рідної України. |