Мета: навчити учнів робити прогноз погоди, виховувати в учнів усвідомлення важливості знань про клімат для розвитку господарства. |
Мета уроку: удосконалити навики роботи з кліматичними картами, сформувати в учнів уявлення про несприятливі погодні явища, систематизувати основні поняття кліматології, дати поняття про кліматичні ресурси, розвивати навички мислення високого рівня. |
Мета: дати характеристику основних чинників формування клімату, розкрити поняття розподілу радіаційного балансу, сумарної сонячної радіації на території України, дати оцінку типам повітряних мас, що панують над її територією, продовжити формування навичок роботи з географічними картами, уміння їх співставляти та аналізувати; розвивати мовлення, логічне мислення та допитливість учнів. |
Тип уроку: перевірки, контролю та оцінювання знань, умінь та навичок. |
Мета: визначити рівень знань, вмінь та навичок, що здобули учні в процесі вивчення розділу, провести їх корекцію, підготувати учнів до тематичного оцінювання. |
Нерудні корисні копалини. Родовища нерудної сировини, дорогоцінного каміння. Мінеральні води і грязі
Мета: пояснити взаємозв’язки між геологічною будовою території України та заляганням родовищ корисних копалин, продовжити класифікацію родовищ корисних копалин України, визначити господарське значення мінерально-сировинних ресурсів та заходи щодо раціонального використання та охорони корисних копалин. |
Мета: пояснити взаємозв’язки між геологічною будовою території та корисними копалинами, класифікувати родовища корисних копалин України, визначити господарське значення мінерально-сировинних ресурсів, навести приклади поширення родовищ корисних копалин, визначити заходи, що сприятимуть раціональному використанню та охороні корисних копалин України. |
Мета: проаналізувати взаємозв`язок між основними формами рельєфу і тектонічними структурами, визначити розташування в межах України основних орографічних одиниць України: низовин, височин, гірських пасм, головних річкових долин, найвищих точок рівнинної частини, Українських Карпат і Кримських гір, перевалів; визначити особливості поширення основних типів і форм рельєфу. |
Мета: поглибити та систематизувати одержані з попередніх курсів знання учнів про рельєф, сформувати уявлення про загальні риси рельєфу на території України та розташування в її межах великих форм рельєфу, навчити учнів складати стислу характеристику певних форм рельєфу, вдосконалювати вміння та навички учнів працювати з фізичною картою України, сприяти розвитку вміння зіставляти, аналізувати, описувати. |
Мета: формувати уявлення учнів про особливості геологічної будови основних тектонічних районів та структур України, вік та поширення гірських порід; ознайомити учнів з головними етапами геологічної історії формування території; порівняти особливості природних умов території в різні ери; формувати в учнів знання про геологічну карту України, її легенду, що складена за геохронологічними принципами; сприяти формуванню наукового світогляду про будову Землі. |