Мета: систематизувати знання, вміння та навички учнів, що одер­жані під час вивчення розділу «Загальна характеристика природних умов і природних ресурсів України», підготувати їх до складання тематичного оцінювання.


Мета: сформувати знання учнів про фауністичний склад лісів, луків, степів, боліт, водойм; видовий склад і поширення тварин; тва­ринні ресурси України; про закономірності поширення тваринного світу, стан тваринних ресурсів; познайомити з видами тварин, що занесені до Червоної книги України


Мета: сформувати знання учнів про основні типи рослинного по­криву України; видовий склад рослинності; стан рослинних ресурсів; Червону та Зелену книгу України; закономірності поширення основних типів рослинності в Україні; навчити розпізнавати рослини, занесені до Червоної книги України; рослинні угрупування, занесені до Зеленої книги України


Мета: сформувати знання про земельні ресурси України; з’ясувати, які основні заходи раціонального використання і охорони земельних ресурсів проводяться в Україні; сприяти формуванню навичок мис­лення високого рівня – вміння аналізувати, синтезувати, оцінювати, робити висновки; сприяти формуванню практичних навичок роботи зі статистичними та картографічними матеріалами


Мета: сприяти формуванню знань учнів про основні чинники ґрунтоутворення; генетичні типи ґрунтів та закономірності їх поши­рення на території України; сприяти формуванню навичок мислення високого рівня — вміння аналізувати, синтезувати, оцінювати, робити висновки; сприяти формуванню практичних навичок роботи з карто­графічними матеріалами.


Мета: сформувати в учнів знання про показники водних ресурсів і водного балансу України; дати оцінку водозабезпеченості території України та її окремих регіонів; зробити висновки про водозабезпече­ність території України; сприяти розвитку навичок мислення високого рівня; сприяти формуванню екологічного мислення.


Мета: сформувати в учнів знання про основні артезіанські ба­сейни України, їх розташування; вивчити закономірності поширення боліт різних типів у межах території України; продовжувати форму­вати навички роботи з географічними картами та різними джерелами географічної інформації; сприяти формуванню в учнів критичного мислення.


Мета: сформувати в учнів уявлення про основні озера, лимани, водосховища України; загальні риси гідрологічного режиму та робо­ти озер, лиманів, водосховищ України; познайомити з ресурсами та екологічними проблеми озер, лиманів, водосховищ; пояснити вза­ємозв’язки між гідрологічним режимом озер та кліматичними умо­вами, підземними водами; продовжити формувати вміння роботи з картографічними джерелами інформації, сприяти розширенню знань географічної номенклатури; сприяти розвитку навичок мислення висо­кого порядку, критичного мислення; сприяти формуванню екологічної культури особистості.


Мета: сформувати в учнів уявлення про основні річкові басейни України та канали, природні умови басейнів річок; сприяти форму­ванню навичок мислення високого рівня; продовжувати формувати вміння опрацьовувати різні джерела географічної інформації.


Мета: сформувати в учнів знання про загальні гідрографічні особ­ливості території України; про основні річкові басейни України; за­гальні риси гідрологічного режиму та роботи річок; показати зв`язок гідрологічного режиму річок з кліматичними умовами, підземними водами; навчити аналізувати природні умови басейнів річок, робити висновки про закономірності в розподілі річкового стоку; продов­жувати формувати вміння роботи з картографічними джерелами гео­графічної інформації; сприяти розвитку мислення високого порядку; формувати екологічне мислення.


1-10 11-20 ... 121-130 131-140 141-150 151-160 161-170 ... 451-460 461-461