Мета: сформувати в учнів поняття «платформа», «щит», «область складчастості» на прикладі тектонічної структури території України, формувати уміння називати та показувати на карті тектонічні струк­тури в межах України.


Тип уроку: перевірки, контролю та оцінювання знань, умінь та навичок.


Мета: провести узагальнення та корекцію знань, вмінь та навичок учнів. Підготувати їх до тематичного оцінювання.


Мета: надати учням географічні відомості про видатних вчених-дослідників природних умов і природних ресурсів України, фундаторів та основоположників української географічної науки, показати внесок відомих вчених у дослідження природних умов і природних ресурсів України; продовжити формування навичок самостійного здобуття знань з використанням різних джерел географічної інформації.


Мета: ознайомити учнів з географічними відомостями про тери­торію України різних часів, з дослідженнями видатних вчених-дослід­ників природних умов і природних ресурсів України; охарактеризу­вати періоди географічного вивчення території України; продовжити формування навичок самостійного здобуття географічних знань та вмінь, навичок роботи з географічною літературою, творами відомих географів.


Мета: навчити учнів вирішувати конкретні задачі за допомогою топографічних карт; продовжити формування навичок роботи з то­пографічними картами.


Мета: ознайомити учнів з картографічними джерелами географіч­ної інформації, методами її отримання; дати знання про картографічні проекції, види спотворень на картах; продовжити формування навичок роботи з різними видами карт.


Мета: ознайомити учнів з різними видами географічної інформа­ції картами, атласами, географічними енциклопедіями, словниками, довідниками; показати учням способи роботи з ними; розвивати пізнавальну активність учнів


Мета: визначити джерела географічної інформації, географічні видання, методи і засоби отримання географічної інформації


Мета: визначити особливості положення України стосовно го­динних поясів, показати різницю між поясним і місцевим часом на її території, закріпити вміння орієнтуватися в поняттях поясний, місцевий, літній, декретний час, зробити загальний висновок про особливості географічного положення України.


1-10 11-20 ... 141-150 151-160 161-170 171-180 181-190 ... 451-460 461-461