Мета: повторити та узагальнити знання учнів про соціально-економічне і політичне становище Лівобережжя, Правобережжя, Слобідської та Південної України, національно-визвольну боротьбу та розвиток культури на українських землях у ІІ пол. XVIII ст.; розвивати в учнів уміння працювати з картою, складати зв’язну, послідовну розповідь, ставити запитання, робити висновки; виховувати в учнів почуття патріотизму та гордості за свій народ, сприяти естетичному вихованню учнів.


Мета: з’ясувати особливості розвитку української культури в другій половині XVIII ст., охарактеризувати постать Григорія Сковороди; розвивати в учнів уміння аналізувати й систематизувати історичний матеріал, робити висновки, узагальнення, вміти виділяти головне та другорядне, працювати з текстовими та візуальними історичними джерелами інформації; сприяти естетичному вихованню учнів.


Мета: охарактеризувати становище Запорозької Січі в другій половині XVIII ст., визначити причини її ліквідації у 1775 р., а також розглянути процес заселення Південної України та приєднання Криму до Росії; розвивати в учнів уміння аналізувати та систематизувати матеріал, працювати з історичними джерелами, зіставляти інформацію з різних історичних джерел, робити висновки, узагальнення й порівняння, працювати з картою, давати характеристику історичному діячеві.


Мета: формувати в учнів знання про соціально-економічне та політичне становище українських земель під владою Польщі в другій половині ХVІІІ ст., охарактеризувати гайдамацький рух на українських землях; розвивати вміння та навички роботи з історичними документами, аналізувати та систематизувати матеріал, вміти виділяти головне й другорядне, зіставляти інформацію з різних історичних джерел, робити висновки, узагальнення, порівняння, вміння вести дискусію, висловлювати свою точку зору, працювати з картою.


Мета: охарактеризувати політичне й соціально-економічне становище України в сер. ХVІІІ ст., висвітлити діяльність останнього гетьмана — Кирила Розумовського; визначити наслідки ліквідації Гетьманщини та її місце в історії України; розвивати в учнів уміння працювати з джерелами інформації, аналізувати їх, давати відповіді на запитання, робити висновки, узагальнення, визначати причинно-наслідкові зв’язки, висловлювати свою точку зору.


Мета: повторити та узагальнити матеріал, вивчений з даної теми, а саме — соціально-економічне й політичне становище Української держави за гетьманування І. Мазепи, посилення колоніальної політики російського уряду після Полтавської битви та розвиток культури в Україні наприкінці XVII — в першій половині XVII ст.; розвивати та удосконалювати навички роботи учнів з історичними джерелами, аналізувати історичні події та явища, робити висновки й узагальнення, висловлювати та аргументувати свою точку зору.


Мета: визначити особливості розвитку української культури кінця ХVІІ — першої половини ХVІІІ ст., схарактеризувати стан розвитку освіти, книгодрукування, літератури, архітектури, скульптури, живопису, музики та театру на Україні в даний період; розвивати в учнів вміння аналізувати як текстові, так і візуальні історичні джерела і на їх основі робити певні висновки та узагальнення щодо стану української культури кінця ХVІІ — першої половини ХVІІІ ст.


Мета: з’ясувати, у чому виявилося посилення колоніальної політики російського уряду щодо України після Полтавської битви, охарактеризувати діяльність гетьманів Івана Скоропадського, Павла Полуботка, Данила Апостола; розвивати в учнів уміння самостійно опрацьовувати різноманітні джерела інформації, давати характеристику історичним діячам, аналізувати й узагальнювати історичні події, визначати їх причини та наслідки, висловлювати власну точку зору й аргументувати її.


1-10 11-20 ... 181-190 191-200 201-210 211-220 221-230 ... 451-460 461-461