Цілі уроку: поглибити знання про класи неорганічних сполук на прикладі фізичних і хімічних властивостей оксидів; розвивати вміння й навички складання рівнянь хімічних реакцій на прикладі хімічних властивостей оксидів, навички виконання обчислень за хімічними формулами; ознайомити учнів з поширенням оксидів у природі; показати зв’язок між властивостями й використанням оксидів; дати поняття індикаторів, пояснити їх використання для визначення середовища. Тип уроку: узагальнення й систематизація знань. Форми роботи: фронтальна робота, групова робота. Обладнання: Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, таблиця розчинності, картки-завдання.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу Учні об’єднуються в шість груп, кожна група одержує картку-завдання. На виконання завдання виділяється 10 хв.
ІІ. Виконання завдань, обговорення результатів Кожна група записує результати на дошці, клас із учителем перевіряють виконання завдання, виправляють помилки, виставляють оцінки. Учитель підбиває підсумки роботи груп.
ІІІ. Поглиблення знань про оксиди Фронтальна бесіда Завдання 1. Назвіть оксиди, що трапляються в природі. Наприклад: CO2, SiO2, Al2O3, CaО, Fe2O3, FeO, оксиди металів - руди. Учитель доповнює відповіді учнів. Завдання 2. Ви підготували повідомлення про використання оксидів. Учні розповідають про використання оксидів у техніці, побуті. Учитель доповнює, пояснює зв’язок між властивостями оксидів та їх застосуванням. Завдання 3. Обчисліть, яку масу заліза можна одержати з ферум (ІІІ) оксиду масою 32 кг.
Завдання 4. Обчисліть об’єм кисню (н. у.), що необхідний для спалювання сірки масою 6,4 г.
IV. Домашнє завдання Опрацювати відповідний параграф підручника, відповісти на запитання до нього.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |