Мета: підсумувати знання дітей з теми «Українські народні казки»; навчити розпізнавати такі казки серед інших; розвивати діалогічне мовлення,акторські здібності; виховувати інтерес до казок. Тип уроку: підсумковий Обладнання:казкові герої,костюми ,малюнки,книги казок ,ІКТ
Хід уроку Організаційний момент. ( На мультимедійній дошці кольорова заставка з героями українських казок.Звучить пісня «У світі багаток казок»)
Вступне слово вчителя. -Протягом певного часу ми з вами вчили українські народні казки.Скажіть ,будь ласка,чому казки назіваються народними?(Їх складав народ) -Яким чином вони складалися?(Передавалися з вуст в уста) -Казка- це спільне надбання народу.Пригадайте першу казку,яку ви почули з вуст матусі ,бабусі,дідуся,татка… Пройде час,багато речей зітреться з пам*ятіа казка буде з вами до самої старості. -Сьогодні в нас – свято! Свято казки!Української народної казки! На нас чекає гарний настрій,цікавинки ,перемоги та сюрпризи.Поряд з нами будуть на(Музична заставка)
Основна частина уроку (На дошці- лісок,горбочки снігу…) -Діти,до нас на свято завітали герої однієї відомої української казки.Давайте впізнаємо іх,відгадавши загадки. Загадки Невеличка та сіренька Внірці мешкаю тихенько У ночі по хаті – нир, Я шукаю сало й сир.(Мишка)
Хвіст куценький,довгі вуха, Має в шафі два кожухи.влітку одягає сірий, Ну а взимку- теплий,білий.(Заєць)
До пухнастого хвоста Личить шубка їй руда. Як рушає полювати Не виходить зайчик з хати.(Лисичка)
Вдалині посеред ночі засвітились сірі очі.(Вовк)
Клишаногий,волохатий, наші улюблені казкові герої.Отже- у казку,друзі! Влітку спритний та завзятий. Ну а взимку,лежебока. У барлозі гріє боки.( Ведмідь) (Виходять діти у костюмах казкових героїв) Миша.-Ви впізнали,малята,з якої ми казки? Лисичка. -Вірно. А кого не вистачає серед нас…( Кабана- Іклана) Вовчик. -Дозвольте нам бути на вашому святі. Ми прийшли до вас не з пустими лапами…. Ведмідь.
(На дошці демонструються ілюстрації з народних казок «Рукавичка»,» Івасик- Телесик», « Лисичка Сестричка та Вовк Панібрат», « Пан Коцький») Ведмідь.
Вовчик.
Так. Вірно. Це казка « Вовк та семеро козенят».Прочитайте мені пісеньку Кози. Як вона її співала,а якої помилки припустився Я… Жабка. -А в мене цікаві запитання для вас.»Якщо дід був у рукавицях,то про яку пору року говориться у казці?». І ще. « А яких героів не повинно бути в зимовій казці? Чому?» ( Діти дають відповіді) Лисичка.
Диба- диба у лісок Кожушок із голочок. На нім яблучко,грибочки, Золотистії листочки.( Їжачок)
Їжачок.
(Діти інсценують казку.)
Ведмідь.
Вікторина. «Ловись,рибко, маленька і велика» (Лисичка –сестричка і Вовк- панібрат) «Ну як же хрещеника зовуть..» ( Лисичка кума) « Я бичок третячок з соломи зроблений» (Солом*яний бичок) « Приходять дід з бабою, а борщик зварений,у хаті прибрано…»(Кривенька качечка) « Хочеш їсти калачі- не сиди на печі» ( Колосок)
Вчитель.
Казка. Підсумок свята. -Ми сьогодні мандрували по казках. Напишіть на маленьких казкових рукавичках,про те,що ви отримали від уроку,чого навчилися,що зрозуміли,що дізналися і прикрепіть на велику рукавичку.( Діти озвучують написане). -А на згадку про свято ,казкові герої подарують вам книжечки з однією українською народною казкою.Читайте,будьте розумними! Пам*ятайте- «З ручаїв- ріки,з книжок- знання». «Книга- твій друг,без неї,як без рук». Автор: Кисла Галина Олександрівна
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |