Мета:
інформативно-виховна: актуалізувати і узагальнити знання учнів з безпечної поведінки під час небезпечних та надзвичайних ситуацій, навчити їх запобігати;
виховна: формувати в учнів якості свідомої особистості, виховувати мужність і спроможність приймати швидкі і правильні рішення в екстремальних умовах;
профілактична: попередити прояви паніки в небезпечних та надзвичайних ситуаціях. |
Мета:
навчальна: навчити учнів правильно використовувати свої знання з різних предметів.
виховна: виховати в учнів почуття відповідальності не тільки за себе, але і за своїх знайомих і рідних,вміння правильно розприділяти свій час.
розвивальна : розвинути логічне мислення, правильно робити передбачення з даної теми. |
Мета: довести учням ідею неповторності й унікальності кожної особистості; розвивати здібності аналізувати себе та свої вчинки; виховувати любов до себе та оточуючих, почуття справедливості та гуманності, естетичні смаки та уподобання. |
Мета: Продовжити знайомство з резервами здоров'я людини, значенням раціонального харчування в системі здорового способу життя, навчити розділяти індивідуальну програму харчової поведінки, продовжити знайомство з компонентами етноздоров'я населення України. |
Мета: ознайомити учнів із поняттям прав людини, розкрити їх зміст, розвивати в учнів упевненість, виховувати правову свідомість, ознайомити учнів із Конвенцією ООН про права дитини, виховувати громадянську позицію. |
Мета: виявити характер пізнавальних інтересів учнів, їх ставлення до навчальної діяльності; оцінити ступінь творчої обдарованості; ознайомитися з прийомами естетичної організації навчальної діяльності; розвивати допитливість, прагнення самостійно здобувати знання; удосконалювати культуру розумової праці. |
Мета: сформувати в учнів правильне уявлення про здоровий спосіб життя; навчити самостійно здобувати знання, використовуючи прийоми дослідницької роботи; розвивати уміння презентувати результати власної і сумісної діяльності; виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я і здоров’я тих, що оточують. |
Мета: ознайомити учнів із поняттями «настрій», «емоції», показати вплив емоцій на здоров’я людини, допомогти учням навчитися керувати своїм настроєм; виховувати взаємоповагу, ввічливість, тактовність, доброзичливість, взаєморозуміння. |
Можливі запитання:
•Якщо батьки невдахи, чи варто їх любити?
• Якщо батьки постійно виходять із себе, кричать, звинувачують що з ними відбувається і чи можна це пробачити?
•Що ти купиш батькам з першої зарплати?
• Чи царська це справа — обговорювати і засуджувати батьків?
• Як би ти виховував своїх дітей, якби вони у тебе були?
• Найчудовіші якості твоїх батьків? |
Мета: активізація інтересу до гендерної тематики, формування правильного розуміння сутності моральних норм та настанов у сфері взаємин статей та потреби керуватися ними в усіх видах діяльності. |