Мета: формувати вміння порівнювати довжини відрізків та записувати результати порівняння із застосуванням буквеного позначення, повторити прийоми додавання й віднімання з переходом через десяток. Обладнання: картки для індивідуальної роботи, картки з прикладами, таблиця з геометричним матеріалом. Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів Перевірка домашнього завдання та контроль знань учнів. 1. Виписати ряд відповідей кругових прикладів домашнього завдання. 2. Перед вами два числа: 45 і 32. Складіть з них приклад на додавання. Назвіть компоненти цього прикладу. З цього прикладу складіть два приклади на віднімання. 3. Індивідуальна робота за картками. 1) Обчислити значення виразу 59 – a, якщо a = 13, 29. 2) Мама принесла з базару 24 кг помідорів, 13 кг яблук і 21 кг огірків. Скільки кілограмів овочів принесла з базару мама? 4. Усні обчислення. Гра-змагання «Хто швидше?» Клас поділено на дві команди. Представник від кожної з них розв’язує приклади біля дошки. Перемагає та команда, чий представник швидше й правильно розв’яже приклади. 5. Усне виконання завдань № 22, 23 (називання учнями точок, які лежать поза колом, усередині кола; порівняння відрізків). III. Вивчення нового матеріалу 1. Повторення прийомів табличного додавання й віднімання чисел з переходом через десяток.\ 1) Пояснити розв’язання прикладів (№ 24). 2) Розв’язати з поясненням (№ 25): 6 + 5, 13 – 9. 2. Усне обчислення кругових прикладів (№ 26). 3. Аналіз та розв’язання задачі №28. Було — 11 кг Води — ? Залишилось — 7 кг — За рахунок чого маса глини зменшилась? (За рахунок випаровування води під час сушіння.) 4. Фізкультхвилинка. 5. Самостійна робота (за варіантами). Складання та розв’язування задач за коротким записом. I варіант — С. 7, № 27 (перша табличка); II варіант — № 27 (друга табличка). 6. Робота з геометричним матеріалом (малюнок — на дошці). Знайти на малюнку 3 трикутники і 3 чотирикутники. Назвати їх буквами. IV. Підсумок уроку — Що в математиці називається буквами латинського алфавіту? Наведіть приклади. — Поясніть, як швидко обчислити приклад 6 +9; 17 – 8? V. Домашнє завдання с. 8, № 31, 32.
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |