Мета: повторити прийоми додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток; продовжувати формувати вміння розв’язувати задачі двома способами; повторити поняття прямокутник і квадрат. Обладнання: картки для самостійної роботи, геометричний матеріал. Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання. 2. Задача. У коморі лежали картопля, огірки, цибуля. Всього 38 кг. Картоплі було 14 кг, цибулі — 11 кг. Скільки кілограмів огірків було в коморі? 3. Усні обчислення «ланцюжком». 57 + 20 + 8 – 6 = 7 + 9 – 8 + 0 = 43 – 8 + 5 – 3 = 32 + 13 – 14 – 5 = 4. Заповнення чарівних квадратів Вставити такі числа, щоб у рядках і стовпчиках сума чисел була однаковою.
5. Назвіть фігури, які не є прямокутниками.
III. Робота над темою уроку 1. Повторення правил знаходження доданка і зменшуваного. Фронтальна робота за вправами № 91 і 92. 2. Повторення додавання з переходом через десяток. • Фронтальна робота за вправою № 89. • Самостійна робота за вправою № 90. IV. Розвиток математичних умінь 1. Аналіз та розв’язування задачі за малюнком (№ 93). Розв’язання цієї задачі можна виконати двома способами. У ході розв’язання задачі на дошці з’являється графічний запис:
2. Самостійне розв’язування рівнянь (№ 92). Перевірка — взаємоперевірка у парах. 3. Робота з геометричним матеріалом (№ 95). — Назвати прямокутники. Назвати квадрати. Який прямокутник називається квадратом? V. Підсумок уроку — Доповніть речення: • «Квадрат — це прямокутник, який...» • «На уроці ми повторили, як...» • «Щоб розв’язати задачу на дві дії, спочатку потрібно...» VI. Домашнє завдання № 96, 97. Додатковий матеріал Завдання для усних обчислень Розв’яжи приклади і заповни «віконечка».
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |