Поведінка дитини в автономній ситуації

Мета: ознайомити учнів із правилами поведінки в автономній ситуації у населеному пункті, якщо заблукав, загубився, відстав від класу; розвивати  увагу, пам’ять, мовлення, мислення, спостережливість ; виховувати самостійність, почуття взаємодопомоги.

Обладнання: слайди, завдання для груп, мікрофон, підручник.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

І.Організаційний момент.

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля парти станем чемно –

Плине час хай недаремно.

Будемо уважні і старанні всі.

Сядемо рівненько на місця свої.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

  - Які основні причини виникнення пожежі?

       - Які речі у вас удома можуть бути небезпечними?

       - Чому дихати газом небезпечно для життя?

       - Які ви знаєте телефони аварійних служб?

    ІІІ. Мотивація навчання та повідомлення теми уроку.

 Розповідь вчителя.

Наш урок цікавим буде!

Подорож люблять усі люди.

І дорослі, і малі,

Тобто, й наші школярі.

-  Подорож наша буде уявна . Ми з вами подорожуватимемо , не виходячи із класу. Але це не означає, що у нас не буде цікавих або, навіть, незвичайних пригод.  Разом з нами подорожуватиме ось цей хлопчик.  Впізнаєте його?  (Слайд 1).  (Незнайко)

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1.Отже, починаємо. Ми у місті,  яке є столицею України. Як називається це  місто? (Слайд 2) (Київ)

А зараз перед нами ось цей  чудовий будинок. Це музей. Пригадаємо правила поведінки в музеї:

* не кричати;

* голосно не розмовляти;

* експонати руками не зачіпати;

* не відставати від класу.

  Це музей  незвичайний, це музей води.

Поки ми дивилися на будинок, де розміщений музей води, (Слайд 3) на  жабку (Слайд 4), на «співаючі фонтани» (Слайд 5) зник Незнайко.  

- Діти, де нам його шукати? 

- Що він сам повинен зробити, щоб ми його швидко знайшли?

- Що про себе треба знати Незнайкові, щоб повідомити дорослих, які допоможуть йому знайти нас? (Слайд 6).

2.  Фізкультхвилинка

Раз - підняти руки вгору,     

Два - нагнутися додолу.

Не згинайте, діти, ноги,

Як торкаєтесь підлоги.

Три, чотири - прямо стати,

Будем знову починати.

Руки - в боки,                                             

Нахились вперед, вліво

Нахились назад.

І направо, і наліво,

Щоб нічого не боліло.

3. Незнайко знайшовся і ми вирушаємо далі. Погуляємо  містом,  спустимось у метро. І… знову неприємність. Незнайко відстав від нас. Де ми повинні його шукати? До кого нам звернутися по допомогу? (Слайд 7).

 Ось ми  на Майдані Незалежності. Будьте уважними! Тут  багато людей і тому легко заблудитися і загубитися (Слайд 8). Тримайтеся за руки, не відставайте.

Наш Незнайко знову змушує нас хвилюватися за нього. Як йому нас знайти? До кого звернутися по допомогу? (Слайд 9,10).

А зараз ми  підемо в парк. Там трішки відпочинемо.

4 . Динамічна пауза. (Слухаємо музику).

 V. Узагальнення та закріплення нових знань

1. Робота з підручником.

а) Бесіда за малюнками.

б) Обговорення тексту в підручнику.

2. Робота в групах. 

 - Нагадайте Незнайкові як треба поводити себе :

1група: Якщо я заблукав у місті, то …

2група:  Якщо я відстав від класу під час екскурсії, то  …

3група: Якщо я загубився на вулиці, то …

4 група: Якщо я заблукав у лісі, то  …

3. Запам’ятай,  що потрібно знати про себе. (Слайд 11).

 VІ.  Підсумок уроку.

Вправа «Мікрофон».

  • Чи сподобалась вам наша подорож?
  • Що запа’яталося найбільше?
  • Що здивувало вас?
  • Що не сподобалось?

Автор: Шевчук Н.М.


Схожі матеріали:
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: