Мета: розширювати знання учнів про різноманітність природи; формувати уявлення про живу та неживу природу; вчити відрізняти предмети природи від речей, виготовлених людиною; розвивати вміння спостерігати за об’єктами природи; виховувати дбайливе ставлення до природи, речей, створених людиною. /Слайд 2/ Обладнання: картки для групової роботи, акваріум з черепашкою, вода, пісок, конверт із завданням, малюнки сніжинки і метелика, підручник,зошити. План уроку І. Організація класу. ІІ. Фенологічні спостереження. ІІІ. Повторення матеріалу. /Слайд 3/ Відгадування загадки. Дивний крихітний автобус По піску кудись поліз. Він бо ходить так повільно Через те, що без коліс./Черепаха/ 2. Бесіда. Подивіться до у нас у клас завітала черепашка. - Яка вона? Ця черепашка хоч і маленька, але вже багато подорожувала світом і завітала до нас на урок. Вона дуже любить гратися. І хоче дізнатися, чи знаєте ви, які є ігри. ІV. Оголошення теми і мети уроку. І сьогодні на уроці ми будемо граючись навчатися. А наша черепашка буде уважно спостерігати за вашою працею на уроці. Уявна подорож /Слайд 4/ Закрийте на хвилинку очі і уявіть, що ми бачимо на шкільному подвір’ї. А тепер назвіть, що вас оточує. Але те, що оточує людину і не зроблене її руками – природа. Групування малюнків: природа – не природа. Сьогодні ми будемо говорити про навколишній світ, у якому ми живемо і йтиметься про природу. Завдання уроку: - дізнаєтесь про те, що належить, а що не належить до природи; - навчитеся розрізняти живу і неживу природу; - складете правило, як потрібно ставитися до природи та речей, створених людьми. V. Вивчення нового матеріалу. 1. Пояснення. Подивіться на предмети, які лежать у вас на партах. Назвіть їх. - Чи належать ці предмети до природи? Візьміть в руки камінчик. - Який він ? Він росте ? Живиться ? Дає потомство? - До якої природи він належить? - Які ще предмети на парті ? - До якої природи вони належать? 2. Висновок. /Слайд 5/ 3. Продовження пояснення. Ось я. Хто я? До мене підійде учениця. Хто це? Підійде учень. Хто це? Як назвати одним словом. До якої природи ми належимо? А наша черепашка. Як ви гадаєте, до якої природи вона належить? Чому? Все в природі, що росте,живиться, розмножується,відмирає, належить до живої природи. - А яку природу ми можемо назвати неживою? /Слайд 6/ 4. Гра «Я почну, а ти закінчуй» /Слайд 7/ - Нашу землю вночі освітлює… - Ми п’ємо… - Ми дихаємо… - Біля школи росте… - Уночі я бачила на небі... - Риби живуть у … Як назвати одним словом все, про що ви говорили ? Де ми це зустрічаємо? 5. Фізхвилинка. 6. Робота в парах. Обговоріть, на які дві групи можна розподілити малюнки, що є на дошці. 7. Робота з підручником с.14,15 а) назвати відомі рослини, тварини; б) розгадування загадок; в) розгляд нижнього малюнка; г) складіть розповідь за фотографією; 8. Висновок Що належить до природи?
9. Порівняння метелика і сніжинки. /Слайд 8/ 1.Що спільного? 2.Чим різняться? 10. Робота в групах. Працюють групи по картках. Знайди зайве? /Слайд 9/ 11. Складання правил, як потрібно ставитися до природи та речей, створених людьми. /Слайд 10/ VІ. Підсумок уроку. - Відгадування загадок. /Слайди 11-14/ - До якої природи належать відгадки? - Що сподобалось? /Слайд 15/
| |
Схожі матеріали: |
Всього коментарів: 0 | |