Мета: з’ясувати, які життєві цінності вважає головними автор казки; провести літературні паралелі; засвоїти терміни з теорії літератури; виховувати прагнення до самовдосконалення.


Мета: продовжити читання казки; розкрити поняття «любов» і «дружба» й те, як їх розуміють герої казки та учні; розгадувати загадки героїв казки; виховувати повагу до справжніх життєвих цінностей.


Мета: розвивати зв’язне мовлення; виділяти спільні ознаки в композиції розділів про планети-астероїди; вчитися писати свій розділ у стилістичній єдності з казкою Екзюпері.


Мета: простежити шлях Маленького принца у Всесвіті; зрозуміти сенс цієї подорожі; розкрити сутність алегоричних образів; розвивати й вдосконалювати навички виразного читання; виховувати здатність критично ставитися до явищ навколишнього світу.


Мета: працювати над вдосконаленням виразного читання за особами; розмірковувати над стосунками героїв казки; розкрити сутність алегоричних образів твору; розгадувати загадки Маленького принца; виховувати бажання працювати над собою.


Мета: зацікавити учнів біографією й творчістю А. де Сент-Екзюпері; ознайомити з історією створення казки «Маленький принц»; засвоїти нові літературознавчі терміни; розпочати читання казки; виховувати повагу до книги як до джерела мудрості.


Мета: навчати учнів складати план твору, визначати основні його частини; писати твір-роздум за даною темою.


Мета: з’ясувати причини знищення цивілізації в новелі «Усмішка»; розкрити нищівний вплив бездуховності на життя людини; розвивати навички стислого переказу твору, зв’язного мовлення; виховувати небайдужість до долі людства.


Мета: зацікавити учнів біографією і творчістю Р. Бредбері; ознайомитися з відомостями про Леонардо да Вінчі та його картину «Джоконда»; повідомити про особливості жанру новели; працювати над виразним читанням; розвивати почуття прекрасного; виховувати повагу до шедеврів як вищих проявів людського духу.


Мета: здійснити контроль за засвоєнням знань за темою «Творчість Ш. Петефі та Р. Стівенсона»; розвивати письмове зв’язне мовлення, творчі здібності учнів.


1-10 11-20 ... 181-190 191-200 201-210 211-220 221-230 ... 371-380 381-381