Мета: обговорити прочитаний твір Г. Бічер-Стоу; відшукати відповідь на проблемне запитання; вчитися висловлювати свою думку; брати участь у дискусії; виховувати негативне ставлення до рабства та всіляких проявів приниження людини. |
Мета: розвивати зв’язне мовлення учнів; вчити писати твір за пропонованою вчителем темою, використовуючи знання, отримані на попередніх уроках; виховувати уважність, точність у доборі слів, розвивати повагу до науки й знань. |
Мета: перевірити знання учнями тексту роману; виробляти вміння характеризувати героїв твору; розвивати логічне мислення; виховувати повагу до науки й техніки, прагнення до навчання. |
Мета: перевірити знання учнями тексту роману, географічних назв, що в ньому зустрічаються; ознайомити з культурою, звичаями африканців; виховувати допитливість, активну життєву позицію, цілеспрямованість. |
Мета: з’ясувати, що таке рабство, час і причини його виникнення:дізнатися, чи існує воно в сьогоденні; навчати узагальнювати та систематизувати матеріал; виховувати гуманізм, повагу долюдей інших національностей. |
Мета: охарактеризувати Геркулеса, перевірити знання тексту розділів з домашнього завдання; встановлювати між літературні зв’язки; виховувати прагнення наслідувати фізично й морально досконалих героїв. |
Мета: розвивати навички характеристики літературного героя, пояснювати його вчинки, висловлювати власну думку щодо подій у творі, мати за зразок для наслідування мужність і сміливість героя; працювати з текстом, добирати цитатний матеріал для характеристики героя. |
Мета: повторити відомості про життя Ж. Верна; сформувати уявлення про роман як літературний жанр, вчитися працювати з текстом, перевірити знання тексту розділів домашнього завдання; виховувати повагу до високих моральних цінностей. |
Мета: ознайомити учнів з біографією Ж. Верна; викликати інтерес до письменника як до непересічної особистості, дати уявлення про літературну спадщину романіста, «відкрити для себе» письменника-фантаста. |
Мета: підбити підсумки за вивченим твором; з’ясувати значення слова «робінзонада»; розвивати зв’язне мовлення; використовувати міжпредметні зв’язки (література — географія, біологія); розвивати логічне мислення; виховувати допитливість, кмітливість. |