Мета уроку: сформулювати поняття про основні процеси обміну речовин і перетворення енергії в організмі рослин.


Цілі уроку: сформулювати поняття про царство Рослини; показати його положення в системі органічного світу; познайомити учнів з основами класифікації рослин.


Цілі уроку: ознайомлення учнів з основними методами дослідження біологічних об’єктів: спостереження в природі й лабораторні дослідження, експеримент, моніторинг; історія вивчення біологічних об’єктів; мікроскопічні методи дослідження.


Цілі уроку: увести поняття систематики; розглянути ос­нов­­ні одиниці класифікації; дати стислу порів­няль­ну характеристику царств живої природи.


Цілі уроку: сформувати в учнів цілісне уявлення про біологію як систему наук про живу природу; розглянути об’єкти й методи біології, а також її значення в житті людини.


Мета уроку: • Навчальна:сформувати знання про фізико-географічне положення, особливості берегової лінії, історію відкриття та дослідження материка Північна Америка; удосконалювати вміння працювати з картою,визначати географічні координати; • Розвиваюча: розвивати увагу, уяву, зорову пам’ять, логічне мислення; закріплення вмінь працювати з картою та атласом. • Виховна: виховувати інтерес до пізнання нового.


Мета: показати глобальний характер порушення природної рівноваги, узагальнити знання про природоохоронні території, показати роль міжнародного співробітництва і географічної науки в розв’язанні глобальних проблем людства; виховання відповідальності за наслідки впливу господарської діяльності людини на природу.


Мета: повторити і систематизувати поняття і знання про природні ресурси; надати учням знання про використання основних видів природних ресурсів; сформувати первинні вміння учнів розробляти раціональний підхід до використання природних ресурсів.


Тематичне оцінювання. Євразія


Мета: сформувати в учнів систему знань про сучасну політичну карту Євразії; поглибити практичні навички учнів працювати з тематичними картами атласу та контурними картами; сприяти розвитку вміння учнів аналізувати матеріал, що вивчається.


1-10 11-20 ... 101-110 111-120 121-130 131-140 141-150 ... 411-420 421-425