Позначте назву багатогалузевого товарного феодального господарства в XVI ст., що ґрунтувалося на праці селян-кріпаків.


Мета: повторити та узагальнити матеріал теми, а саме: утворення Речі Посполитої та суспільно-політичні зміни на українських землях після Люблінської унії, виникнення українського козацтва та Запорозької Січі, козацько-селянські повстання кінця XVI ст.; розвиток української культури; розвивати в учнів уміння працювати з історичними джерелами і на їх основі робити певні висновки та узагальнення; складати зв’язну послідовну розповідь, ставити запитання, висловлювати власну точку зору; сприяти патріотичному вихованню учнів.


Мета: охарактеризувати стан розвитку української архітектури, образотворчого та ужиткового мистецтва в XVI — на початку XVII ст.; розвивати в учнів уміння на основі джерел інформації визначати характерні ознаки розвитку українського мистецтва, на конкретних прикладах матеріальної та духовної культури визначати характерні риси українського народу; на основі пам’яток української культури виховувати в учнів національно-патріотичні та естетичні почуття.


Мета: визначити умови і стан розвитку культури в Україні у XVI ст., а також з’ясувати, як вони вплинули на розвиток освіти, книгодрукування та літописання; розвивати в учнів уміння самостійно працювати з різними джерелами інформації і на їх основі робити висновки та узагальнення, на конкретних прикладах духовної культури розкривати характерні риси українського народу; під час опрацювання основних пам’яток освіти формувати в учнів естетичні смаки.


Мета: охарактеризувати військове мистецтво козаків, з’ясувати причини утворення реєстрового козацтва, сформувати в учнів знання про перші козацькі повстання кінця XVI ст., а також визначити їх місце і роль в українському національно-визвольному русі; розвивати в учнів уміння визначати суть історичних явищ та подій, їхні причини та значення, давати характеристику історичним діячам, аналізувати різноманітні джерела інформації.


Мета: охарактеризувати господарську діяльність та звичаї козаків, а також процес утворення козацької держави — Запорозької Січі, дати оцінку діяльності першого козацького гетьмана Дмитра Вишневецького; розвивати в учнів уміння аналізувати текстові та візуальні історичні джерела, робити висновки, узагальнення й порівняння, визначати причини історичних явищ і подій, давати характеристику історичним діячам і визначати їх роль в історії; на прикладах козацьких звичаїв виховувати в учнів почуття гордості за український народ та почуття патріотизму.


Мета: охарактеризувати становище української православної церкви в другій половині XVI ст., визначити суть Берестейської церковної унії, пояснити причини та наслідки утворення греко-католицької церкви; розвивати в учнів уміння аналізувати історичні джерела, на основі чого робити певні висновки та узагальнення, визначати суть та значення історичних подій, брати участь у дискусії, аргументувати з посиланням на джерела інформації свою позицію.


Мета: розглянути, як процес Реформації в Європі впливав на духовне життя українських земель у XVI ст.; з’ясувати причини виникнення церковних братств та охарактеризувати їх діяльність; розвивати в учнів уміння аналізувати історичні джерела, на їх основі робити певні висновки та узагальнення, визначати суть та значення історичних подій.


Мета: визначити передумови об’єднання Великого князівства Литовського та Польського королівства в одну державу та наслідки, які мала ця подія для українських земель; розвивати в учнів уміння аналізувати й узагальнювати історичні явища та події, визначати їх причини та передумови, працювати з джерелами інформації і на основі їх робити певні висновки та узагальнення; виховувати почуття патріотизму та гордості за український народ, який за тяжких умов іноземного панування зумів зберегти притаманні йому особливості мови, культури та побуту.


Мета: з’ясувати політичне, економічне та соціальне становище українських земель у ХVI ст., соціальну структуру українського суспільства, причини виникнення українського козацтва; розвивати в учнів уміння аналізувати історичні джерела, робити висновки, узагальнення й порівняння, визначати причини історичних явищ і подій; виховуватив учнів повагу до історії свого народу.


1-10 11-20 ... 221-230 231-240 241-250 251-260 261-270 ... 451-460 461-461