Мета: ознайомити учнів із завданням і структурою курсу «Історія України» у 8 класі, його хронологічними межами та періодизацією, змістом та побудовою підручника, атласів, робочих зошитів, додатковою навчальною та енциклопедичною літературою, електронними та Інтернет-ресурсами; визначити форми організації навчальної діяльності учнів на заняттях курсу, ознайомити з критеріями та засадами тематичного, семестрового й річного оцінювання; охарактеризувати становище українських земель у складі різних держав у XVI ст.


Мета: узагальнити та систематизувати вивчений протягом року матеріал; розвивати увагу і кмітливість, комунікативні навички, уміння працювати в групі; виховувати прагнення пізнавати дедалі більше у світі літератури.


Мета: перевірити рівень знань за вивченою темою; розвивати творчі здібності; виховувати прагнення досягти високих результатів.


Мета: охарактеризувати героїв п’єси; поміркувати надтаємницею вічних образів, різними поглядами на кохання; розвивати акторські здібності; виховувати чуйність, шанобливість до чужих почуттів, гуманізм.


Мета: продовжити роботу над сонетами Шекспіра; працювати над виразним читанням поетичних творів; здійснювати міжпредметні зв’язки; розвивати образне мислення, творчі здібності; виховувати шанобливе ставлення до почуттів інших людей.


Мета: увести у світ поезії В. Шекспіра; пригадати особливості сонета як ліричного жанра; повідомити історію створення шекспірівських сонетів; продовжити роботу над аналізом поетичного тексту; здійснювати літературні зв’язки мовлення; виховувати високі моральні якості.


Мета: визначити філософські проблеми, порушені в трагедії «Гамлет»; проаналізувати інсценовані уривки; встановлювати міжпредметні зв’язки; розвивати творчі здібності; виховувати високі моральні якості.


Мета: охарактеризувати образ Гамлета; з’ясувати, чому він став вічним образом світової літератури; проаналізувати стосунки Гамлета й Офелії; встановити міжлітературні зв’язки; розвивати уміння висловлювати власну точку зору; виховувати повагу до мислячої людини.


Мета: обговорити фінальні події трагедії «Гамлет»; перевірити знання тексту IV та V дій п’єси; розвивати творчі здібності, логічне мислення; виховувати уміння співпереживати, співчувати.


Мета: продовжити роботу над текстом трагедії «Гамлет»; вчити розмірковувати над філософськими проблемами, порушеними у творі; пояснювати вчинки героїв; розвивати логічне мислення; виховувати уміння працювати в групі.


1-10 11-20 ... 231-240 241-250 251-260 261-270 271-280 ... 451-460 461-461