Мета: проаналізувати сонети з «Книги пісень»; працювати над виразним читанням поезій напам’ять; пояснювати вибір сонета; розвивати навички публічного виступу, виховувати критичне ставлення до людських недоліків. |
Мета: ознайомити з біографією Ф. Петрарки; увести у світ поезії митця; вчити аналізувати поетичний текст; засвоїти значення терміна сонет; здійснювати міжпредметні зв’язки; розвивати творчі здібності; вчити працювати в групі; виховувати повагу до виявів чужих почуттів. |
Мета: ознайомити з основними засадами мистецтва Відродження, представниками мистецтва Ренесансу, їхніми творами; вчити складати опорні конспекти, виступати із повідомленням; розвивати увагу, уміння слухати; виховувати гуманізм. |
Мета: перевірити якість знань учнів за темою «Середньовічна література»; розвивати творчі здібності; виховувати прагнення досягти високих результатів. |
Мета: вчити працювати з текстом літературознавчої статті, складати план; з’ясувати, яке поняття є ключовим для Раю; розвивати асоціативне та логічне мислення; виховувати доброту, милосердя |
Мета: з’ясувати мету автора щодо створення I частини «Божественної комедії» — «Пекло»; відтворити розташування грішників у колах пекла; переказувати уривки з прочитаної частини поеми; розвивати уміння відстоювати власну думку; виховувати прагнення бути праведною людиною. |
Мета: ознайомити з життям та творчістю Данте; повідомити про особливості поеми «Божественна комедія» (жанр, композиція, уявлення про світ, час створення); увести
новий літературознавчий термін — терцина; розвивати уміння спілкуватися з однолітками, навчатися самому, навчаючи інших; виховувати інтерес до творчості Данте. |
Мета: з’ясувати події «Пісні про Роланда»; вчити характеризувати героїв французького епосу; розвивати уміння висловлювати власну думку; виховувати навички роботи в групі. |
Мета: з’ясувати, які асоціації пов’язуються з образом рицаря; сформувати уявлення про французький героїчний епос; розпочати читання твору; розвивати асоціативне мислення, навички уважного читання; виховувати сміливість, відданість; повідомити про історичну основу «Пісні про Роланда», особливості переробки історичного факту в поемі. |
Мета: сформувати уявлення про особливості лірики вагантів, її тематику; продовжити роботу над аналізом художнього тексту; розвивати навички усного монологічного та діалогічного мовлення; виховувати якості уважного читача. |