Мета: вчити використовувати партитуру для читання вірша, пояснювати власний вибір поезії; розвивати уміння емоційно та проникливо читати художній твір, артистичні здібності; виховувати любов до художнього слова.


Мета: ознайомити з біографічними відомостями про Анакреонта, вчити визначати особливості лірики поета; розвивати асоціативне мислення; виховувати оптимістичний, життєствердний погляд на світ.


Мета: зацікавити особистістю Сапфо; ознайомити із творчістю поетеси; вдосконалювати навички роботи з текстом; розвивати почуття прекрасного; виховувати толерантність.


Мета: зацікавити особистістю Архілоха; ознайомити із творчістю поета; вчити визначати віршовий розмір; вдосконалювати навички аналізу художнього тексту; розвивати увагу, вміння висловлювати власну думку; виховувати критичне ставлення до вчинків людей, повагу до художнього слова.


Мета: ознайомити з особливостями давньогрецької лірики, її жанрами, головними представниками; зацікавити особистістю Тіртея, його поезією; дізнатися про значення слова елегія; вчити визначати жанр вірша; розвивати увагу, уміння слухати та запам’ятовувати; виховувати повагу до митців.


Мета: здійснити контроль знань за темою «Антична література. Міфи. Поеми Гомера»; з’ясувати рівень засвоєння літературознавчих термінів; розвивати зв’язне мовлення; виховувати прагнення досягти високих результатів.


Мета: вчити знаходити в тексті приклади винахідливості, допитливості, розуму головного героя; характеризувати літературний персонаж; орієнтуватися в подіях поеми Гомера; ознайомити з поняттямигекзаметр, епічна поема; розвивати навички роботи з текстом, зв’язне мовлення; виховувати прагнення бути винахідливим, допитливим, помірним.


Мета: сформувати загальне уявлення про поему Гомера «Одіссея»; навчати знаходити в тексті поеми пригодницькі, казкові та побутові елементи, наводити приклади засудження Гомером беззаконня, несправедливої сили (циклоп Поліфем) та самовпевненості й пихи людини (конфлікт Одіссея з Посейдоном); розвивати навички роботи з текстом, увагу; виховувати уважного, вдумливого читача.


Мета: вчити аналізувати художній твір, порівнювати героїв літературного твору; розвивати зв’язне мовлення; виховувати вміння співчувати, поважати людину, її героїзм.


Мета: продовжити роботу над змістом поеми «Іліада»; прочитати уривок «Двобій Ахілла з Гектором»; вчити аналізувати прочитане, висловлювати власну думку щодо вчинків героїв, характеризувати особливості художніх засобів, використаних у творі; розвивати навички вдумливого читання; виховувати критичне ставлення до героїв твору, повагу до слова.


1-10 11-20 ... 281-290 291-300 301-310 311-320 321-330 ... 451-460 461-461