Мета: познайомити з міфологічними подіями, що пояснюють зміст поеми «Іліада»; встановити зв’язки між троянським циклом міфів та поемою Гомера; розвивати увагу,


Мета: продовжити роботу надфразеологізмами міфологічногопоходження; ознайомити зфактами життя давньогрецькогопоета Гомера; з’ясувати, у чомуполягає гомерівське питання;вчити працювати з опорнимиконспектами; розвивати увагу,уміння слухати, конспектувати;виховувати прагненнянаслідувати зразки патріотизму,справедливості, мужності.



Мета: повторити визначення термінів «міф», «міфологія»; повідомити про основні цикли давньогрецьких міфів; з’ясувати, що міф є основою і джерелом сюжетів, тем і образів античної літератури; переказувати прочитані міфи; засвоїти, що міфологічне світосприйняття є особливою стадією в розвитку художнього пізнання людиною дійсності; розвивати зв’язне мовлення; виховувати прагнення вчитися на чужих помилках.


Мета: з’ясувати, чому необхідно вивчати античну літературу; повідомити, коли, де, якими народами створювалася антична література; зробити висновки про причини її популярності; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати зацікавленість до вивчення давніх літератур.



Мета: здійснити контроль знань за темою «Найдавніші літературні пам’ятки людства», розвивати творчі здібності; виховувати прагнення досягти найкращого результату.


Мета: ознайомити з історією створення Корану, особливостями його побудови, засвоїти поняття «сура», «айят», прочитати уривки з Корану; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати толерантність і пошану до інших культур.


Мета: ознайомити з шедеврами живопису та поезії, присвяченими біблійній темі, зробити висновок про магічну силу вічних сюжетів Книги книг, вчити порівнювати літературні твори, знаходити інтертекстуальні елементи, писати, дотримуючись наукового стилю; розвивати письмове зв’язне мовлення; виховувати інтерес до порівняльного аналізу літературних творів.


Мета: ознайомити з відмінністю Нового Заповіту від Старого Заповіту; провести словникову роботу; познайомити зі змістом євангельських притч про сіяча, про загублену вівцю, драхму, блудного сина; зробити висновок про сенс використання в Біблії жанру притчі, розвивати увагу, логічне мислення; виховувати повагу до християнського вчення, прагнення до високих моральних ідеалів.


Мета: повідомити про історію виникнення Біблії, її склад, ознайомити з легендами про царя Соломона та його притчами, зробити висновки про особливості жанру притчі на матеріалі прочитаних біблійних переказів; розвивати уміння логічно мислити, робити правильні висновки; виховувати бажання бути мудрою, справедливою, неординарною людиною.


Мета: ознайомити з поняттями «всесвітня література», «всесвітній літературний процес»; повідомити про Веди як найдавнішу книгу людства, прочитати гімни з «Рігведи»; розвивати уміння навчаючи інших, навчатися самому; виховувати шанобливе ставлення до давніх культур.


1-10 11-20 ... 291-300 301-310 311-320 321-330 331-340 ... 451-460 461-461