Мета: Навчити дітей виконувати вирази на віднімання виду 53-8. Закріплювати вміння
розв’язувати задачі на дві дії. Розвивати творчість дітей, логічне мислення, увагу, кмітливість. Виховувати бажання дотримуватись здорового способу життя. |
1.Шановні гості,
Ми вітаєм всіх!
Запрошуємо в зал на наше свято.
Чекають вас пісні, веселий сміх,
Таночки, ігри та веселощів багато! |
Мета:розширити і поглибити поняття дружби; виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів; сприяти створенню дружнього дитячого колективу, виховувати чемне ставлення учнів одне до одного. |
Мета: повторити уже відомі дітям правила мовного етикету; познайомити з правилами поведінки під час суперечки, дискусії; розвивати діалогічне мовлення учнів, збагачувати активний словник учнів, розвивати критичне мислення; виховувати уважне, чуйне, ввічливе ставлення до співрозмовника. |
Закріпити і розширити знання дітей про рушник, де він використовується, про види рушників. Вчити шанобливо ставитись до вишитих мамою, бабусею рушників. Використовувати набуті знання на заняттях із зображувальної діяльності. Активізувати словник словами: рушник, хрестик, гладь, скриня, оберіг. |
На святі присутні батьки дітей. Зала святково прикрашена у національному стилі.На стінах зали висять плакати з прислів’ями:
Хліб - усьому голова.
Без хліба суха бесіда. |
Мета: поглибити знання дітей про свою Батьківщину, про символи України, традиції українського народу, красу і неповторність рідного краю. Продовжити ознайомлення з Конституцією України;
розвивати увагу, уяву, мислення, словниковий запас, мовлення, вміння користуватися картою України;
виховувати любов до Батьківщини, української мови, бажання примножувати кращі надбання народу, берегти природу. |
У класі букет червоних гвоздик на столі, перев’язаний чорними стрічками. На кожній парті – запалена свічка. |
Мета: розповісти учням про їхні права й свободи, визначені Конвенцією про права дитини; навчити правильно реалізовувати свої права; виховувати в учнів поважне ставлення до власної особистості та інших. |
Мета: закріпити знання дітей про права дитини, проголошені в Декларації. Уточнити, що всі діти – різні, не схожі між собою, але між ними багато спільного і вони мають однакові права. Вчити толерантно ставитись до прав інших людей; розвивати уміння знаходити компромісне рішення; виховувати повагу один до одного. |