МЕТА: Повторити і закріпити знання таблиці множення і ділення чисел 2 і 3. Вправляти учнів у застосуванні випадків табличного множення і ділення при розв’язуванні прикладів і задач і формувати вміння знаходити значення буквенних вмразів. Розвивати пам’ять,
логічне мислення. Виховувати самостійність спостережливість, розширювати знання про традиції українського народу. |
Мета: закріпити вивчені випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел; ознайомити з прямим кутом, навчити знаходити його у геометричній фігурі; формувати уміння розв’язувати задачі на знаходження третього доданка; виховувати ціннісне ставлення до себе, людей ( наполегливість, уважність, взаємоповага). |
Мета: з'ясувати значення переставної властивості дії множення для виконання обчислень; розв'язуванням нерівностей зі змінною способом добору; опрацювати складену задачу що містить знаходження невідомого компонента, розвивати логічне мислення, виховувати працелюбність. |
Мета: закріпити вміння записувати і читати числа другого десятка, складати і розв’язувати задачі; удосконалювати знання про міри довжини, геометричні фігури; виховувати інтерес до математики; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення. |
Мета: дати поняття « площа », навчити вимірювати площу за допомогою квадратного сантиметра та палетки; розвивати увагу, спостережливість, виховувати любов до математики. |
Мета: узагальнити знання учнів про додавання і віднімання в межах 20, знання про світ живої природи. Вчити учнів записувати числа під диктовку. Формувати вміння вміння розв’язувати вирази та задачі. Навчити виготовляти з геометричного матеріалу шпаківню. |
Мета: закріпити вміння учнів додавати та віднімати числа в межах першого десятку , навчати розв’язувати задачи , складати задачи за скороченою умовою, порівнювати результати математичних виразів;
розвивати увагу, пам’ять, творче мислення учнів;
виховувати любов до рідного міста Харкова та вдячність за сучасні перетворення на краще. |
Мета уроку:
навчальна: закріплювати знання учнів з арифметичних дій в межах 10, ознайомити з числами другого десятка;
розвиваюча: удосконалювати обчислювальні навички, розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, вміння аналізувати; пізнавальний інтерес ; виховна: виховувати організованість, сприяти правильній осанці при письмі, самоконтроль, активність в роботі, самостійність, старанність, бажання та інтерес до вивчення математики. |
Мета: удосконалювати навички швидкої лічби в межах 10, закріпити уміння та навички складати та розв’язувати приклади, задачі, розвивати обчислювальні вміння, логічне мислення, творчі здібності, виховувати цілеспрямованість, наполегливість. |
Мета: закріплювати навички додавання і віднімання в межах 100 без переходу через десяток, удосконалювати навички розв’язання математичних виразів; залучати учнів до творчої роботи над задачами,формувати вміння застосовувати математичне мовлення; розвивати пізнавальний інтерес, емоції учнів (за допомогою ситуації здивування, радості, зацікавленості), уміння долати труднощі; виховувати акуратність, дисциплінованість, зосередженність; викликати почуття відповідальності, радості за виконану роботу. |