Мета: розповісти учням про їхні права й свободи, визначені Конвенцією про права дитини; навчити правильно реалізовувати свої права; виховувати в учнів поважне ставлення до власної особистості та інших. |
Мета: виховувати любов і повагу до своєї родини; формувати чуйність, доброту, милосердя; вчити дітей поважати життєвий досвід, старших членів родини, прислухатися до їхніх порад, допомагати їм. |
Мета: продовжувати краєзнавчу роботу з дітьми; узагальнювати та розширювати знання учнів про місто, в якому вони живуть, його проблеми; формувати у дітей громадянську позицію, уміння брати на себе відповідальність за чистоту свого міста; виховувати почуття патріотизму, любов до свого міста. |
Мета.
Ознайомити учнів із біографією В. О. Сухомлинського; формувати уявлення про доброту, чуйність і уважність; вчити спостерігати, робити висновки; розвива¬ти діалогічне та монологічне мовлення; виховувати любов до батьків, до рідного краю, до праці. |
Тема: Познайомити учнів з поняттям « конфлікт», « конфліктна ситуація », « інци дент»; дати дітям можливість самостійно аналізувати типові життєві ситуації, роз´яс нити правила попередження конфліктів та виходу з них; розвивати вміння етичного самопізнання, самооцінки та самоаналізу; виховувати вміння жити в колективі та чути один одного. |
Мета:формувати людські якості: доброту, ввічливість, чуйність,чесність; розвивати уяву, мислення, пам’ять, мовлення, словниковий запас, вміння висловлювати свою думку; виховувати бажання творити добро, приходити на допомогу іншим, співчутливість, порядність. |
Мета. Формувати в учнів дбайливе, бережливе відношення до шкільного
приладдя;
розвивати увагу, мислення, мовлення, вміння визначати головну
думку сказаного, почутого;
виховувати бережне ставлення до шкільного приладдя;
вміння цінувати працю інших людей; бажання тримати шкільні речі
в охайному стані. |
Мета: дати можливість дітям дізнатись про захоплення своїх однокласників, створити позитивний емоційний настрій, організувати підтримку групової єдності класу, стимулювати пізнавальну активність, розвивати самостійність та креативність мислення, збагачувати словниковий запас, виховувати бажання бути чуйними і уважними до своїх товаришів. |
Питання до диспуту «Що таке патріотизм?» |
Яке враження справила на вас школа, коли вперше прийшли сюди? Чи змінилося воно за 4 роки навчання в школі? Що саме сприяло цим змінам? |