Мета. Ознайомитися з усними історичними джерелами, вчитися пояснювати, як усні джерела допомагають історикам досліджувати минуле. Розвивати вміння розповідати про історичні події, використовуючи усні історичні джерела. Сприяти вихованню патріотичних почуттів, виховувати життєві компетенції. |
Мета. Ознайомитися з історичними регіонами України, географічними назвами, їх походженням, з історією власних імен, навчитися пояснювати значення мови в історичній науці. Розвивати вміння аналізувати назви імен, міст, регіонів, держав. Сприяти вихованню патріотизму, життєвих компетентностей, формувати гуманістичний світогляд в процесі вивчення предмету |
Мета. Формування гуманістичного світогляду, поваги до минулого свого роду; розвивати вміння створювати родинне дерево,добирати інформацію з сімейних фотоальбомів, наводити приклади, які свідчать про зв'язок предків з історичними подіями , сприяти вихованню зацікавленості своїм родоводом, розвитком життєвих компетентностей. |
Мета. Ознайомитися з різноманітними писемними історичними пам’ятками, навчитися пояснювати значення та роль писемних джерел для відтворення минулого, вміти розповідати про найдавніші літописні пам’ятки Київської Русі та часів козаччини; розвивати вміння переповідати та коментувати текст підручника, створювати нескладний план, вміти працювати в парах; сприяти розвитку патріотичних почуттів |
Мета. Ознайомитися з роллю печаток, монет, гербів в історичний науці, навчитися розповідати про походження малого державного символу України – тризуба; розвивати вміння переповідати текст підручника, робити нескладний план, характеризувати зображення монет, гербів, печаток; сприяти вихованню патріотизму, поваги до минулого нашої держави, набувати життєвих компетенцій. |
Мета. Ознайомитися з видами історичних карт, з умовними позначками; розвивати вміння користуватися історичним атласом, знаходити історичні регіони, показувати столицю України; сприяти вихованню патріотичних почуттів. |
Мета. Ознайомитися з такими поняттями як хронологія, лінія часу; розвивати вміння співвідносити роки із століттями, позначати на стрічці часу дати, розв’язувати хронологічні задачі; сприяти вихованню життєвих компетенцій, поваги до історії рідного народу. |
Мета: ознайомити учнів з творчістю видатного письменника; закріпити знання з теорії літератури про баладу, анафору; на прикладі твору «Якщо...» розкрити, як засобами художньої виразності автор утверджує перевагу загальнолюдських високих моральних і етичних цінностей; розвивати вміння аналізувати, співставляти, знаходити аналогії в творах українських письменників; виховувати в учнів активну життєву позицію, вміння не( втрачати почуття гідності в будь-яких ситуаціях. |
Мета: допомогти учням глибше усвідомити ідейно-художній зміст казки, зацікавити твором, спонукати до самостійного вдумливого читання; розвивати уяву, логічне та образне мислення, вміння переказувати, вибирати головне, висловлювати власні судження; виховувати доброту і людяність. |
Мета: вчити школярів користуватися літературознавчими поняттями як засобом виявлення художньої своєрідності твору; формувати вміння порівнювати художні засоби літератури, образотворчого мистецтва та музики; дати учням загальне уявлення про прийоми створення художнього образу й літературі, живописі й музиці; нагадати елементи кольорознавства (символіка кольорів, теплий та холодні тони); сприяти моральному та естетичному вихованню учнів, прищеплювати їм уміння бачити прекрасне у творах мистецтва та в житті. |