Мета: визначити головні особливості географічного положення океану, спільні та відмінні риси в географічному положенні Індійського і Тихого океанів та їх наслідки для природи океанів та материків, що омиваються його водами; з’ясувати загальні особливості рельєфу дна Індійського океану і закономірності поширення основних форм рельєфу дна цього океану; з’ясувати взаємозв’язки, що існують між властивостями вод океану і повітряних мас над його акваторією; формувати навички роботи з картами атласу, текстом підручника та іншими джерелами географічних знань, уміння працювати в команді. |
Мета: поглибити та систематизувати в учнів поняття про природу Атлантичного океану, продовжувати формування загальнонавчальних умінь — аналізувати, порівнювати, встановлювати зв’язки, причини і наслідки; розвивати пізнавальний інтерес учнів до вивчення географії материків і океанів, робити узагальнюючи висновки; формувати інформаційну, екологічну культуру при ознайомлені з кліматом і головними властивостями водних мас, із характерними представниками органічного світу, природними ресурсами; розвивати навички аналізу головних закономірностей поширення життя в океані; виховувати в учнів пізнавальну активність і самостійність, бережливе ставлення до багатств океану. |
Мета: поглибити та систематизувати знання учнів про Атлантичний океан, сформувати в учнів уявлення про історію дослідження океану; продовжити формування практичних навичок учнів щодо складання порівняльних характеристик географічного положення океанів; продовжити розвивати навички роботи з контурною картою, позначення на контурній карті географічних об’єктів і основних форм рельєфу дна Атлантичного океану, сприяти вихованню всебічно розвиненої особистості, досвіду демократичної та толерантної поведінки, пізнавальної активності та самостійності. |
Мета: познайомити учнів з особливостями географічного положення Океанії, сформувати уявлення про походження островів, що входять до складу Океанії, їх заселення, дослідження і розвиток, розвивати пізнавальний інтерес до вивчення інших народів та їх культури. |
Мета: поглибити знання учнів про особливості природи океану, його географічне положення, історію дослідження, особливості будови дна океану, кліматичні пояси і типи клімату, течії, органічний світ і закономірності його поширення, багатства тихого океану, продовжити формування навичок роботи з картами, розвивати навички практичного застосування знань з біології, фізики, хімії, розвивати критичне та логічне мислення, посилювати інтерес до географічних знань. |
Мета: ознайомити учнів із джерелами географічних знань, з’ясувати, які методи досліджень застосовує географічна наука, виховувати бережливе ставлення до людської праці, до джерел наукових знань та інформації, розвивати пізнавальний інтерес учнів, прагнення до самоосвіти. |
Мета: визначити предмет вивчення шкільного курсу «Географія материків і океанів», ознайомити учнів з тематичними картами та основними видами роботи з ними, виховувати повагу до праці географів, науковців-дослідників, розвивати в учнів потяг до самостійного здобуття географічних знань, умінь та навичок. |
Після цього уроку учні зможуть:
• повторити та закріпити знання, отримані під час вивчення курсу;
• здійснити корекцію одержаних знань;
• застосовувати одержані знання з курсу. |
Учитель заздалегідь добирає ілюстрації, що зображують озброєння воїнів Золотої Орди, Тевтонського ордену, Китаю. |
Після цього уроку учні:
• показуватимуть держави Східної Європи, Грецію, Індію та Китай;
• називатимуть найбільш важливі історичні події з історії цих держав, давати їм оцінку;
• характеризувати історичних діячів:
• знатимуть про досягнення в галузі культури цих держав. |