Мета: сформувати в учнів загальне уявлення про своєрідність та особливості природи Австралії; продовжувати формувати навички складання характеристики ГП материка за планом; продовжувати формування вміння порівнювати та узагальнювати теоретичний матеріал; вдосконалювати практичні вміння та навички учнів працювати з картами атласу, підручником та іншими джерелами географічних знань.


Мета: сформувати в учнів поняття про населення Африки, особливості його динаміки, розміщення, етнічного складу; розкрити демографічні проблеми африканського континенту та визначити шляхи їх розв’язання; систематизувати знання учнів про етапи становлення сучасної політичної карти Африки; сформувати в учнів систему знань про особливості державного устрою та господарства країн Африки; закріпити практичні навички учнів аналізувати політичну карту материка та показати зв’язки України з країнами африканського континенту, розвивати навички самостійної роботи з додатковими джерелами географічних знань.


Мета: сформувати в учнів систему знань про заповідні території Африки; сформувати уявлення учнів про стихійні природні явища та екологічні проблеми материка; підвести учнів до розуміння чинників екологічних проблем, продовжити формування навичок самостійної навчально-пізнавальної діяльності, роботи з основними та додатковими джерелами географічних знань, виховувати поважне ставлення до природи Землі.


Мета: дати учням знання про ґрунтово-рослинний покрив і тваринний світ Африки, показати їх специфічність, поглибити знання про природні зони, закономірності їх розміщення на території Африки, розвивати навички роботи з картами атласу, підручником та іншими джерелами географічних знань, виховувати в учнів бережливе ставлення до навколишнього природного середовища.


Мета: сформувати в учнів уявлення про особливості вод суходолу; систематизувати знання учнів про гідрологічні особливості; продовжити виховання в учнів ощадливого ставлення до природи.


Мета: ознайомити учнів з проявом головних кліматотворних чинників і виявити наслідки їхньої дії на прикладі території материка Африка; встановити закономірності змін температури і кількості опадів; формувати в учнів поняття про кліматичні пояси і типи клімату Африки; розвивати допитливість і кмітливість; розширювати кругозір учнів; продовжувати формування навичок логічного мислення, самостійного опанування навчального матеріалу.


Мета: сформувати в учнів знання про сучасний рельєф, геологічну будову та корисні копалини Африки, історію розвитку й формування рельєфу материка; розкрити закономірності поширення основних форм рельєфу і корисних копалин.


Мета: розкрити зміст, систематизувати та поглибити знання про географічне положення материка; з’ясувати особливості положення Африки; подальше вдосконалення навичок роботи з картами атласу і додатковою літературою; сприяти подальшому розвитку вмінь робити самостійні висновки, спираючись на вивчений матеріал та власний досвід; розвивати пізнавальний інтерес до предмета; виховувати повагу до природи планети Земля.


Мета: сформувати в учнів уявлення про особливості географічного положення Північного Льодовитого океану, про історію дослідження, особливості рельєфу дна, клімату, течії, льодового режиму, визначити своєрідність органічного світу, а також екологічні проблеми океану; сприяти виявленню учнями відмінностей у природі океанів; удосконалити навички роботи з картами атласу, текстом підручника та іншими джерелами географічних знань.


Мета: познайомити учнів з особливостями та своєрідністю органічного світу Індійського океану, показати різноманіття його природних багатств; визначити вплив океану на природу материків у прибережній частині; охарактеризувати види господарської діяльності людини в океані та її вплив на природу океану; розвивати навички роботи з картами атласу, текстом підручника та іншими джерелами географічних знань, уміння працювати в команді, аналізувати та робити висновки.


1-10 11-20 ... 141-150 151-160 161-170 171-180 181-190 ... 411-420 421-425