Після уроку учні знатимуть:
• про досягнення культури Індії та Китаю за часів Середньовіччя та про вплив цих країн на подальший розвиток культури людства в цілому.. |
Мета: з’ясувати характерні ознаки державного управління, соціальної структури суспільства Китайської держави, ознайомитися з досягненнями китайської культури; розвивати навички роботи з історичною картою, висловлювати судження щодо позитивних і негативних наслідків завоювань, взаємовпливу культур. |
Після уроку учні:
• знатимуть про виникнення й розвиток Делійського султанату;
• показуватимуть на карті кордони султанату; шляхи проникнення мусульман до Індії;
• даватимуть характеристику індійським кастам і варнам, управлінню державою. |
Після уроку учні:
• знатимуть про виникнення й розвиток імперії Османа;
• показуватимуть на карті кордони Османської держави, місця найважливіших подій;
• називатимуть країни, завойовані турками;
• даватимуть характеристику Османській державі. |
Після уроку учні:
• матимуть уявлення про виникнення і розвиток Московського князівства;
• даватимуть характеристику внутрішній та зовнішній політиці Івана III;
• знатимуть структуру державного управління;
• знатимуть про монголо-татарське іго;
• розповідатимуть про битву на Калці, Куликовську битву;
• характеризуватимуть діяльність московських князів;
• показуватимуть на карті місця основних подій. |
Після уроку учні:
• знатимуть про історію міст Північно-Cхідної Русі - Пскова та Новгорода, їхній вічовий устрій;
• показуватимуть на карті міста Псков, Новгород, Москву, Володимир;
• знатимуть про діяльність князів Юрія Долгорукого та Андрія Боголюбського. |
Після уроку учні:
• матимуть уявлення про історію Польщі та Чехії;
• розповідатимуть про війни слов’янських народів з Тевтонським орденом, гуситські війни;
• характеризуватимуть діяльності Яна Гуса та Яна Жижки;
• показуватимуть на карті Польщу, Чехію, місця основних подій. |
Мета: перевірити рівень засвоєння учнями матеріалу теми. |
Мета: повторити та узагальнити матеріал з даної теми; розвивати вміння аналізувати та узагальнювати історичний матеріал, вчити робити нескладні висновки, виховувати повагу й розуміння до культур різних народів та віросповідань. |
Після уроку учні:
• розповідатимуть про виникнення італійських міст-комун;
• знатимуть етапи утворення Іспанської держави;
• показуватимуть на карті міста-держави Італії, Папську державу, Неаполітанське королівство та Іспанію. |