Очікувані результати Після уроку учнів знатимуть причини хрестових походів, хід подій та результати; продовжать формування навичок самостійної роботи з підручником і складання таблиць, орієнтуватимуться у хронології подій.


Після уроку учні зможуть: • розповідати про становище християнської церкви в ранньому Середньовіччі; • даватимуть оцінку ролі церкви в суспільстві; • виробити уявлення про причини виникнення появи єресей та про методи боротьби християнської церкви з ними; • давати характеристику історичним діячам: Григорію VII; Іннокентію III, Торквемаді; • показувати на карті території поширення католицької та православної релігій.


ХІД УРОКУ І. Організаційна частина уроку ІІ. Основна частина уроку Учні виконують тестові завдання.


Після цього уроку учні зможуть: • давати характеристику історичним діячам; упізнавати історичного діяча за описом; • показувати на карті території середньовічних держав; • орієнтуватися в часі й називати дати найважливіших подій теми; • описувати життя різних верств середньовічного суспільства; • розповідати про устрій та управління середньовічного міста; • розповідати про зміни, що відбулися в житті в житті середньовічних людей.


Очікувані результати Під час уроку учні візьмуть участь в історичній реконструкції; вони отримають знання про цеховий устрій Середньовіччя шляхом персоніфікації та драматизації; продовжать роботу з історичними джерелами, історичною картою, додатковою літературою; знатимуть, як розвивалася торгівля в середні віки.


Після уроку учні: • знатимуть причини та місця появи міст; • показуватимуть на карті найбільші міста Європи; • зможуть описати середньовічні міста, спираючись на ілюстрації та історичні й інформативні тексти; • аналізуючи документи, розумітимуть, яким чином міста отримали свободу від феодальної залежності; систему міського самоврядування.


Після цього уроку учні: • називатимуть держави, що утворилися після розпаду Франкської імперії; • показуватимуть на карті держави, що утворилися після розпаду імперії Карла Великого; • познайомляться з процесом формування державної влади; • висловлюватимуть судження про причини феодальної роздробленості; • розумітимуть відмінності між монархічною владою й конституційною монархією


Після цього уроку учні: • зможуть назвати основні стани суспільства, його характерні ознаки, особливості станової монархії; • порівнювати становище різних станів середньовічного суспільства; • характеризувати станову монархію, систему васалітету.


Після уроку учні: • знатимуть, як відбувалася внутрішня колонізація Європи, змінювалися навколишнє середовище та чисельний склад населення Європи, які чинники впливали на цей процес; • називатимуть технічні винаходи Середньовіччя; • пояснюватимуть особливості взаємодії людини і природи, причини переходу до натурального господарства і розвитку ремесла і торгівлі; • удосконалять навички роботи з таблицями, схемами, історичними ­текстами.


Після уроку учні вмітимуть: • показувати на карті територію Європи, місця розселення племен варварів, напрям їхнього руху на територію Римської імперії; • описувати життя германських племен; • визначати причини падіння Західної Римської імперії, називати час існування Франкської держави Меровінгів та імперії Карла Великого, дату Верденського договору; • характеризувати правителів: Хлодвіга, Карла Мартелла, Карла Вели­кого; • показувати на карті напрями завойовницьких походів Карла Великого та території «варварських» королівств, розділу Франкської імперії.


1-10 11-20 ... 181-190 191-200 201-210 211-220 221-230 ... 411-420 421-425