Після уроку учні: • знатимуть причини Сторічної війни; • матимуть уявлення про хід війни; • знатимуть, як вплинула війна на Францію та Англію; • даватимуть оцінку історичним діячам; • показуватимуть на карті місця основних битв.


Після уроку учні: • знатимуть етапи створення Священної Римської імперії; • матимуть уявлення про військові походи німецьких імператорів, Ганзенський союз; • розповідатимуть про похід німецьких лицарів на Схід; • характеризуватимуть історичні події та їхніх учасників; • показуватимуть на карті територію Священної Римської імперії.


Після уроку учні знатимуть: • як відбувалося формування єдиної Французької держави; • показуватимуть на карті домен французького короля, територію Франції; • знатимуть про розвиток Франції у період Середньовіччя; • розумітимуть процес формування у Франції станової монархії.


Після уроку учні: • показуватимуть на карті Англію, її основні міста; • матимуть уявлення про розвиток Англії у період Середньовіччя; • розповідатимуть про реформи Генріха II Плантагенета; • знатимуть про процес формування в Англії станової монархії.


Після уроку учні: • показуватимуть на карті Скандинавські країни; • познайомляться з особливостями життя північних народів; • матимуть уявлення про духовне життя норманів, знатимуть про відкриття вікінгів.


Після уроку учні: • показуватимуть на карті територію Арабського халіфату; • матимуть уявлення про історію Арабського халіфату; • знатимуть особливості життя арабів.


Після уроку учні: • показуватимуть на карті територію Візантії; • матимуть уявлення про історію Візантійської імперії; • характеризуватимуть внутрішню та зовнішню політику Юстиніана; • даватимуть характеристику особи Юстиніана.


Після цього уроку учні зможуть: • давати самооцінку власним знанням з даної теми; • визначити недоліки у знаннях та скоригувати їх.


Після уроку учні вмітимуть: • розрізняти романський та готичний стилі в архітектурі; • пояснювати причини переходу від романського стилю до готичного; • порівнювати архітектурні стилі; • визначати літературні жанри, поширені в середні віки; • розповідати про представників раннього Відродження та їхню творчість.


Після цього уроку учні зможуть: • розповідати про розвиток науки й освіти в період Середньовіччя; • давати характеристику рівню освіти; • називати причини поширення освіти; • давати характеристику стану науки в середні віки; • оцінювати вплив церкви на розвиток науки та освіти; • розповідати про видатних учених Середньовіччя та їхній внесок у розвиток світової культури.


1-10 11-20 ... 171-180 181-190 191-200 201-210 211-220 ... 411-420 421-425