Після уроку учні:
• знатимуть причини Сторічної війни;
• матимуть уявлення про хід війни;
• знатимуть, як вплинула війна на Францію та Англію;
• даватимуть оцінку історичним діячам;
• показуватимуть на карті місця основних битв. |
Після уроку учні:
• знатимуть етапи створення Священної Римської імперії;
• матимуть уявлення про військові походи німецьких імператорів, Ганзенський союз;
• розповідатимуть про похід німецьких лицарів на Схід;
• характеризуватимуть історичні події та їхніх учасників;
• показуватимуть на карті територію Священної Римської імперії. |
Після уроку учні знатимуть:
• як відбувалося формування єдиної Французької держави;
• показуватимуть на карті домен французького короля, територію Франції;
• знатимуть про розвиток Франції у період Середньовіччя;
• розумітимуть процес формування у Франції станової монархії. |
Після уроку учні:
• показуватимуть на карті Англію, її основні міста;
• матимуть уявлення про розвиток Англії у період Середньовіччя;
• розповідатимуть про реформи Генріха II Плантагенета;
• знатимуть про процес формування в Англії станової монархії. |
Після уроку учні:
• показуватимуть на карті Скандинавські країни;
• познайомляться з особливостями життя північних народів;
• матимуть уявлення про духовне життя норманів, знатимуть про відкриття вікінгів. |
Після уроку учні:
• показуватимуть на карті територію Арабського халіфату;
• матимуть уявлення про історію Арабського халіфату;
• знатимуть особливості життя арабів. |
Після уроку учні:
• показуватимуть на карті територію Візантії;
• матимуть уявлення про історію Візантійської імперії;
• характеризуватимуть внутрішню та зовнішню політику Юстиніана;
• даватимуть характеристику особи Юстиніана. |
Після цього уроку учні зможуть:
• давати самооцінку власним знанням з даної теми;
• визначити недоліки у знаннях та скоригувати їх. |
Після уроку учні вмітимуть:
• розрізняти романський та готичний стилі в архітектурі;
• пояснювати причини переходу від романського стилю до готичного;
• порівнювати архітектурні стилі;
• визначати літературні жанри, поширені в середні віки;
• розповідати про представників раннього Відродження та їхню творчість. |
Після цього уроку учні зможуть:
• розповідати про розвиток науки й освіти в період Середньовіччя;
• давати характеристику рівню освіти;
• називати причини поширення освіти;
• давати характеристику стану науки в середні віки;
• оцінювати вплив церкви на розвиток науки та освіти;
• розповідати про видатних учених Середньовіччя та їхній внесок у розвиток світової культури. |