Мета уроку: розглянути причини виникнення пожеж у громадських приміщеннях, план евакуації, знаки пожежної безпеки, особливості користування паливним газом; розвивати вміння та навички розпізнавання ознак пожежі у громадських приміщеннях та дотримання правил евакуації з небезпечних приміщень. |
Мета уроку: розглянути різновиди техногенних небезпек; розвивати вміння учнів моделювати виконання загальних правил безпечної поведінки при техногенних НС. |
Мета уроку: розглянути правила безпеки для пасажирів легкового і вантажного автомобілів; визначити види небезпечних вантажів; дії свідка ДТП; розвивати вміння учнів розрізняти види ДТП. |
Мета уроку: розглянути принципи безпечної життєдіяльності; розвивати поняття учнів про необхідність виконання правил безпечної життєдіяльності. |
Мета уроку: розглянути складовіздорового способу життя; розвивативміння учнів робити самоаналіз навичокздорового способу життя. |
Мета уроку: розглянути умови формування вмінь та навичок здорового способу життя, правила здорового способу життя, особисті можливості вибору способу життя. |
Мета уроку: розглянути складові здорового способу життя; розвивати поняття учнів про здоровий спосіб життя як умову збереження і зміцнення здоров’я. |
Мета: поглиблювати знання учнів про художню ілюстрацію як вид книжкової графіки; навчати самостійно обирати сюжет та композиційне рішення; поглиблювати уявлення про малювання фігури людини; розвивати навички роботи за уявленням; формувати образне, логічне, просторове мислення, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; розвивати творчу уяву; стимулювати розвиток допитливості; формувати в учнів ставлення до народної казки як до видатного добутку українського народу; виховувати любов до книги, вміння міркувати, гарний смак, акуратність, увагу. |
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із видами декоративно-ужиткового мистецтва; надавати початкові відомості про вишивання як різновид народного мистецтва; розглядати засоби виразності вишивки різних регіонів України; ознайомлювати з матеріалами та інструментами вишивальниці; розвивати навички та вміння дітей працювати графічними матеріалами: олівцями, фломастером; розвивати точність рухів та окомір; виховувати в учнів почуття прекрасного, розуміння народного декоративного мистецтва та любов до національної художньої спадщини. |
Мета: продовжувати ознайомлювати учнів із громадською архітектурою; закріплювати знання про традиційне українське житло та обрядовість, що з ним пов’язана; навчати дотримуватися в зображенні пропорцій та розмірів; розвивати в дітей комбінаторні здібності, навички та вміння працювати у групах; формувати образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати вміння дотримуватися запропонованого масштабу; навчати міркувати; розвивати окомір, дрібну моторику руки; виховувати дбайливе і шанобливе ставлення до пам’яток архітектури та історії; розвивати естетичне сприйняття авколишнього світу; стимулювати розвиток допитливості. |