Мета уроку: продовжити формування основних понять (фізичне тіло та речовина); ввести поняття маси тіла, одиниць маси; ознайомити з методами вимірювання маси тіла. |
Мета уроку: сформувати початкові уявлення про типи взаємодій, про силу та енергію. |
Мета уроку: ознайомлення з вимірами простору, відповідними одиницями та зв’язками між ними; формування навичок вимірювання лінійних розмірів тіл і площі поверхні. |
Мета уроку: формування інтересу до вивчення фізики, формування уявлень про методи наукового дослідження, про час і його вимірювання. |
Мета уроку: формування інтересу до вивчення фізики; розширення кругозору учнів. |
Мета уроку: формування інтересу до вивчення фізики; формування навичок визначення ціни поділки вимірювальних приладів і користування вимірювальними приладами. |
Мета уроку: формування інтересу до вивчення фізики, уявлень про методи наукового дослідження, понять про фізичні величини та їх одиниці. |
Мета уроку: почати формування інтересу до вивчення фізики, формувати початкові уявлення про фізичні тіла та явища, розширити кругозір учнів. |
Мета: сформувати в учнів уявлення про утворення, будову та значення плодів; познайомити з класифікацією плодів; розвивати вміння і навички розпізнавати різні типи плодів; продовжувати екологічне та естетичне виховання. Корекція: дрібної моторики, сенсорних дій обстежувального характеру, опанування способів порівняння, розвитку пізнавальних інтересів |
Мета уроку: розширення в учнів поняття про різноманіття рослинного світу, що поряд із зеленими й безхлорофільними рослинами включає гетеротрофні рослини, представлені не тільки бактеріями, але й великою групою грибів. |